Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
superwoman schreef:Had Dribbel wel een riem om?
En is ze gechipt?
Wanneer het niet duidelijk is op de hond bij iemand hoort, kun je imo niet GELIJK van diefstal spreken. Misschien waren er mensen bezorgd dat dat hondje alleen was?
Ik hoop dat je ze snel terug krijgt/vind!
seabiscuitje schreef:Ach we wonen op de boerderij. Ze gaat overal heen waar ze zelf wil, we hebben een groot terrein. De sloot hoort bij ons erf. Ze loopt altijd buiten (behalve 's nachts), ook als wij er niet zijn. Ze loopt dus heel vaak alleen over het erf..dus ook langs die sloot..
Ze heeft geen riem en is niet gechipt, ze komt nooit van het erf af...dus daarom hoeft dat niet.
Als je een hondje ziet waar je je bezorg over maakt omdat hij alleen is...ga je toch eerst in de omgeving rondkijken? Zie ik mensen? Zie ik huizen? Het zou handig zijn om dan even rond te vragen of de hond bij iemand hoort.
seabiscuitje schreef:Ja, als ze terug komt..dan krijgt ze als eerste die chip! Daar ben ik wel over uit
Nikki__ schreef:Als ik een hond langs de weg zou zien liggen zou ik ook stoppen en kijken of het diertje niks mankeerd.
Vind het eigenlijk van de zotten dat je je hond langs de kant van de weg laat lopen, maar dat is weet iets anders.
En idd, enigste wat je kan doen is wat CM_ aangeeft.