Mak konijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Destino

Mak konijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-09 16:18

Mijn konijn, Knut, 1,5 jaar is érg mak.
En ik vroeg me af hoe dat bij jullie is.
Hij loopt bijvoorbeeld vaak los in huis/in de tuin als wij thuis zijn.
Geregeld springt hij bij je op schoot, gaat naast je liggen en loopt telkens achter je aan.
Als hij buiten loopt en ik roep hem, dan komt hij naar me toe.
Hij eet met je mee als je aan het eten bent, hij is zelfs nog in staat om het uit je mond te eten :+ .
Ook kun je hem op alle mogelijke manieren vasthouden, hij vindt het allemaal goed.
Hoe is dat bij jullie?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:22

Mijn eerste Franse Hangoor was écht een schatje! Die liep mee met voedsel halen, likte je etc!
Helaas heb ik die vorig jaar in moeten laten slapen want hij had myxamotose.. Y;( (weet niet hoe 't schrijft)

Ik heb nu weer 2 Franse Hangoren, een mannetje; Flappie (origineel) die is erg lief maar een beetje bangig, zal je nooit bijten maar knort weleens.
en een vrouwtje, Prutsje, daarbij was je voor een paar weken terug je vingers niet zeker als je 't voerbakje wilde pakken! :+
Gelukkig deed een plantenspuit wonderen, je krijgt nu wel vaak een dikke knor maar aanvallen doet ze niet. Omdat het er 2 zijn en ze ook vaak samen zitten zijn ze niet meer zo gehecht aan mij! :+ Vind 't niet erg! Dit is natuurlijk en zo houd ik ook wel van ze! :D

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:38

Ik heb twee hele leuke konijnen. Zijn heel nieuwsgierig, komen altijd kijken als we in de tuin iets doen. Ze lopen de hele middag in de tuin rond en als je met een busje rammelt dan komen ze om een snoepje. Soms hippen ze naar binnen en gooien het busje om. Dan willen de snoepjes er nog wel eens uitvallen :D

Het mannetje vindt het heerlijk om geaaid te worden, maar oppakken vindt hij niet zo leuk. Hij is heel sterk en springt dan ineens weg. Maar bijten doet hij niet. Het witte konijn wil wel op schoot, maar ik vind ze eigenlijk het leukst als ze samen buiten aan het rondhuppen zijn.

Afbeelding

Destino

Re: Mak konijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-09 16:42

Aaaah wat een poepies zeg!
Zodra ik het huis uit ben wil ik mijn konijn laten wennen aan een maatje, op dit moment mag het niet van mn ouders.

Afbeelding
Dit is mijn schatje!

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:50

Nou, maar dat is ook een schatje hoor! :j
Twee volwassen konijnen bijelkaar zetten is nog wel spannend hoor! Ik moest op het konijn van de buren passen in de vakantie en die liet ik ook in de tuin, mijn konijnen werden een soort pitbulls, ze waren echt zoooo kwaad :( Dat ging dus echt niet.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 16:57

Inderdaad erg spannend! Ik heb mijn konijnen in hun hok gedaan en de hokken naast elkaar zodat ze elkaar goed konden zien! :D Daarna nog wat gestoei maar uiteindelijk was 't goed gegaan! :D

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:57

tilmar, dat zijn met mijn nijnen! bizar!
Afbeelding

ts: je nijn is ws erg op jou gefocussed omdat er geen partner voor hem is.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:59

dees is beter ter vergelijk:
Afbeelding

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:26

Leuk he, zo'n setje! Die van jou zijn ook echt schattig!

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:32

zo'n konijn heeft mn nichtje ook, hij likt je op je voorhoofd kan uren bij je op schootzitten en hij spring zelfs *D
hier een filmpje van de springende bunny
[LN] Konijn springt.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 10:27

Mijn konijn is heel lief, maar ook brutaal. Hij houdt van aandacht, maar je moet hem niet oppakken. Daar heeft hij een hekel aan.
Als hij wil, dan springt hij op schoot.