zoals de titel al zegt heb ik een kitten gevonden.
ik was vanmorgen lekker met de hond aant lopen door het bos tot ik een kitten hoorde janken.
de hond had hem sneller gevonden als ik, en hij was helemaal niet bang voor de hond. want toen ik er aan kwam was hij helemaal aan het prutten ( spinnen en kroelen ) bij dhani.
hij was ook helemaal niet bang voor mij, dus ik pakte hem eventjes op want hij had het heel koud en was helemaal nat van de regen.
geen huis in de buurt!!! dus ik nog een half uur gezocht naar andere kittens, maar die waren er niet.
ik wou hem eerst laten liggen misschien was er wel een moeder poes die de jongen naar het bos heeft gelokt. maar ik zag verder ook geen andere kat, dus heb ik hem mee naar huis genomen! ik gok dat hij zon 6 weekjes is.
thuis aangelomen heb ik hem in een handoek gedaan en zo is hij in slaap gevallen.
en zo is hij lekker opgedroogt, en heeft hij gegeten en gekronken en is op de kattebak geweest.
en heb ik gekeken wat het was! en het is een katertje en heb hem voor het gemak even Nemo genoemt
zou hij gedumpt zijn???? als hij gedumpt is hou ik hem gewoon zelf, mijn broer heeft nog een nest jonge katten waar ik hem een paar weken bij aan mag leggen.
of zou ik de Dierenambulance bellen???
hij is nog zo klein!
sorry ik moest het eventjes kwijt ik heb geen idee of het goed staat.
hier een paar fototjes van Nemo
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NXMOESGP.jpg