Hamsterwatten zijn slecht en wat waten zijn weet ik eigenlijk niet
een meelwurmpje op z'n tijd is niet verkeerd, en er zijn ook wel groentes/fruit wat je kunt geven. Zou zeggen zoek eens een hamsterforum op. Daar kun je ook meer tips en trics vinden voor het houden van deze geweldige knaagdieren!
moonfish13
Geplaatst: 31-08-09 21:50
Die van mij voerde ik ook krekels. Ik had toen ook al reptielen en dan kregen ze daar ook regelmatig een krekel van. Dat viel altijd erg in de smaak! Die achterlijke gerbil was helemaal lachen, dan zag je hem hollen achter die krekels aan.
die van mij krijgt ook wel eens ham en roosvlees. Vinden ze super lekker! veel mensen weten niet dat een hamster ook vlees eet. Geef hem niet te veel en te vaak sla. Dat is te nat. Appels (zoals eerder aangegeven) word hun poep dun van. Die van mij is ook heel blij met een stukje gekookt ei die eet hij gelijk op. Gaat ook niet zijn wangzak in haha
Suuzert
Geplaatst: 02-09-09 19:04
meelwormpjes doe je ze een heeel groot plezier mee. Voor jou waarschijnlijk wat vies en minder plezierig (ik vind die dingen eng) maar hamsters vinden ze echt heel lekker en het is op zijn tijd ook best goed voor ze. Kun je gewoon kopen bij de dierenwinkel.