kan het dat...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Daantjee12

kan het dat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 22:49

we zijn net terug van de camping, onze honden meegenomen, maar jammer genoeg met hond terug gekomen.
maarja, onze andere hond (bijna 1 jaar, mechelse herder) was toen we weg gingen voor het eerst loops. na 1 weekje niet meer, maar me vriendin heeft een reutje(ook pup,22 weken, teckel) gisteren toen ik terug kwam kreeg ik te horen dat james(de teckel) sasja had geprobeert te dekken, we zitten nu dus elke keer; zou ze zwanger zijn?, het lijkt mij nou eerlijk gezegt niet, ze was niet meer loops, en we weten ook niet of hij erin zat zegmaar :')... ik zou het anders, als ze zwanger is niet erg vinden, maarja je weet nooit wat eruit komt, mijn de vraag dus, kan ze zwanger zijn??? :+

friendly

Re: kan het dat...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 22:50

Misschien wel he. Ik zou gewoon even langs de dierenarts gaan. Die kan het voor je nakijken.

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:00

Ze zou wel zwanger kunnen zijn, maar dat had je moeten merken eigenlijk. Als ze echt 'doordekken' is er ook een moment dat ze gekoppeld zijn geweest. Als je dat niet hebt gezien (en nee, dat is niet iets van een paar seconden) is de kans iig klainer. Ik snap eigenlijk niet dat je niet wat zuiniger bent geweest, een hond van 1 jaar moet hoe dan ook nog geen pups krijgen, maar goed.

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:03

Ben het eens met pluttersput.
De kans bestaat dus dat je hond drachtig is. Is er iemand die het gezien heeft en je dus meer kan vertellen?

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 23:42

die kans is er indd.. maar zoals al is gezegd is de kans kleiner als de honden niet aan elkaar hebben vastgezeten (kan soms 20 min. duren)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 13:31

Daantjee12 schreef:
we zijn net terug van de camping, onze honden meegenomen, maar jammer genoeg met hond terug gekomen.

vind je het jammer dat je mét hond bent teruggekomen??? had m dan aan een boom gebonden! Doen wel meer mensen! grapje uiteraard, maar je tekst klopt niet helemaal
Er bestaan voor honden ook morningafter pillen, als je het zeker wilt weten zul je naar de DA moeten

Chrissy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 14:54

cissy schreef:
Daantjee12 schreef:

vind je het jammer dat je mét hond bent teruggekomen??? had m dan aan een boom gebonden! Doen wel meer mensen! grapje uiteraard, maar je tekst klopt niet helemaal
Er bestaan voor honden ook morningafter pillen, als je het zeker wilt weten zul je naar de DA moeten

Volgens mij bedoelt ze dat ze maar met 1 hond is teruggekomen :+

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 15:04

o jha, idd een foutje, moest inderdaad zijn dat ik met 1 hond ben terug gekomen ;(
bedankt voor de reacties, ik was er zelf niet bij, dus kan zelf niet veel vertellen.

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:48

Daantjee12 schreef:
maarja, onze andere hond (bijna 1 jaar, mechelse herder) was toen we weg gingen voor het eerst loops. na 1 weekje niet meer, maar me vriendin heeft een reutje(ook pup,22 weken, teckel) gisteren toen ik terug kwam kreeg ik te horen dat james(de teckel) sasja had geprobeert te dekken, we zitten nu dus elke keer; zou ze zwanger zijn?, het lijkt mij nou eerlijk gezegt niet, ze was niet meer loops, en we weten ook niet of hij erin zat zegmaar :')... ik zou het anders, als ze zwanger is niet erg vinden, maarja je weet nooit wat eruit komt, mijn de vraag dus, kan ze zwanger zijn??? :+

Een hond is gemiddeld 3 weken loops, waarbij ze de eerste week veel vloeit (bloed) en na een week wordt dat minder. De tweede week (soms ook nog in de derde week) zijn ze wel op hun vruchtbaarst!!!! Hou dat dus altijd goed in de gaten. Ik zou voor de zekerheid even naar de dierenarts gaan en het laten checken. Jouw hond is namelijk nog veelste jong om nu al een nestje te krijgen!!!
Laatst bijgewerkt door paafke op 27-08-09 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 20:50

Daantjee12 schreef:
o jha, idd een foutje, moest inderdaad zijn dat ik met 1 hond ben terug gekomen ;(
bedankt voor de reacties, ik was er zelf niet bij, dus kan zelf niet veel vertellen.

waar is de andere hond dan gebleven?

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-09 20:51

bednakt voor je reactie
die hebben we in moeten laten slapen ;(

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:44

He wat toevallig, ik heb op Sasja en Rex gepast toen jullie naar de efteling gingen. Is Rex overleden joh? wat zonde was echt een schatje :) Hoe ist het verder met Sasja?

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:52

Een hond is niet 1 week loops hoor, maar tussen de 2 a 3 weken. De eerst keer vaak langer.
Vanaf de 12de dag accepteren ze een reu.

Als je het zeker wil weten kan je een echo laten maken.

Daantjee12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-09 10:16

Pelryo schreef:
He wat toevallig, ik heb op Sasja en Rex gepast toen jullie naar de efteling gingen. Is Rex overleden joh? wat zonde was echt een schatje :) Hoe ist het verder met Sasja?

heei wat leuk!!
ja jammer genoeg is rexje overleden ;( ...
met Sasja gaat het goed!! ze was alleen de eerste paar dagen nogal in de war zonder rex. maar dat gaat nu steeds beter!
hoe is het met jullie??