Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_STS_Angels_ schreef:Dat over in de banch moest van me oom hij is hondentrainer geweest hij zei dat de banch groot genoeg was voor de jack dat ze toch het idee had dat ze vrij was.
Neutraal terrein gaat opzich wel alleen kan mijn JR dan niet vrij.
De keer dat ze allebij vrij waren was op het terrein van de Stafford kruising dit is namelijk afgesloten met een hek...
Misschien nog keer proberen gewoon op dezelfde plek?
Frances schreef:Waarom mag je JR niet vrij?
Anders neutraal terrein ergens waar het wel omheind is? hondenspeelveldje?
Tieme schreef:_STS_Angels_ schreef:Dat over in de banch moest van me oom hij is hondentrainer geweest hij zei dat de banch groot genoeg was voor de jack dat ze toch het idee had dat ze vrij was.
Neutraal terrein gaat opzich wel alleen kan mijn JR dan niet vrij.
De keer dat ze allebij vrij waren was op het terrein van de Stafford kruising dit is namelijk afgesloten met een hek...
Misschien nog keer proberen gewoon op dezelfde plek?
ik zou het i.i.g. dan nog eens een paar x op dat terrein proberen en evt. nog een paar x gaan wandelen. dat van de bench vindt ik een beetje vreemd advies. op zich niet zo verkeerd maar dan hoort niet jouw jack erin te zitten maar de logeerhond. het is immers het terratorium van jouw hond en die wordt nu vervolgens opgesloten omdat er een "vreemde" hond op bezoek komt. daar wordt de verstandhouding tussen die 2 ook niet beter van. dus als je de bench wilt gebruiken, jack los en die andere erin. die andere wil graag spelen en gaat steeds op de jack af dus die moet je op dat moment een beetje afremmen. en ik zou de honden ook niet alleen achter laten. dus als je weg gaat, zou ik ze toch maar voor de zekerheid apart houden d.m.v. bench of ieder in een andere kamer.