Wij hebben een houten trap en s'nachts mag mijn hond vna 4 maand in de gang slapen. Alleen nu zit ze te knagen aan de trap. Traphekje er voor lukt niet het is namelijk zo trap met 2 treden en dan zou plateau daar zit wel een traphekje, MAar daarvoor niet. Kan ik er niet iets aan smeren dat ze heel vies vinden of wat i s julle oplossing
straffen heeft ook niet veel zin, want dan gaat hij het misschien stiekem doen. Je kunt hem als je hem betrapt beter laten schrikken door bijvoorbeeld een blikje met knikkers naast hem te gooien.. Of de mikka gebruiken (klingel apperaatje) dat geluid vinden ze niet leuk, maar die moet je dan weer eerst bij de hond instaleren.. Door wat lekkers te geven en iets op de grond leggen, dat is voor jou! en dan gooi je de mikka naast hem en dan pas vind hij dat geluid niet leuk en ziet het als een straf (dat lekkers pak je ook gelijk weg, nadat je de mikka naast hem hebt gegooid)
schoonmaak azijn er op smeren.....die van mij beet op de poten van de stoelen en op de plinten......nu niet meer. om de 3 dagen er weer een beetje op smeren.
Ik zou proberen te achterhalen waarom de hond het doet. Heeft de hond genoeg afleiding, andere speeltjes enzo? En anders inderdaad in een bench 's nachts.
Liannevh
Geplaatst: 26-08-09 19:54
.
Laatst bijgewerkt door Liannevh op 16-11-22 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt
ze heeft last van haar tandjes en heeft honderden speeltjes, bal waar ze dagen mee speelt. een soort vna halter, bot, ene ring waar ze op kan knagen, een sort blauw speeltje om op te knagen een gewone bal een konijn haha, Dus genoeg speeltjes en knaag dingen