Ik irriteer me helemaal mateloos, denk na het eten even lekker met de hond hier een klein bosje in, mogen andere honden niet los en aangezien madame behoorlijk overdreven kan reageren als ze nog niet gespeeld heeft is het handig dat niet iedere hond op haar af geloven komt, dacht ik...
De 1 na de ander liep los en komen (uiteraard) op mijn hond af, om vervolgens daarna te gillen hou die hond bij je, tja euh ik heb die van mij aangelijnt, dat zie je, jij laat jouw hond op de mijne afstormen en dan gillen als die van mij in de lijn hangt? (Puur enthousiasme overigens)
Tot 2 keer toe een hele waterval aan commentaar over me heen gekregen, was te verbijsterd om een woord terug te zeggen, mn hond moest maar afgemaakt worden, was levensgevaarlijk, en ik moest maar een cursus krijgen hoe een hond op te voeden.
De borden zijn niet te missen, groot wit hek met een knalgroen groot bord met koeienletters er op geschreven: Honden aanlijnen
Ben ik dan echt zo stom dat ik verwacht dat ik daar rustig kan wandelen met mn hond netjes aan de lijn, die overigens andere honden gewoon rustig passeert als ze maar niet op haar afrennen?
Nee ik verwacht niet dat bokkers wat met mijn frustraties kunnen, maar er zijn wellicht bokkers die ook net zoals de mensen die ik tegen kom de borden gewoon negeren.
Moraal van dit verhaal voor mensen die het (tot nu toe) wel doen hou a.u.b. je hond aan de lijn als dat staat aangegeven, dan kunnen mensen die bewust voor zo'n gebied kiezen ook lekker rustig wandelen