een zwarte, chibi
een witte kater zoë
en een cypertje destiny
alle 3 de beestjes zijn geholpen.
Nu loopt er hier een rode dikke zwerfkater rond, heeft geen thuis, we vermoeden dat hij van de vorige bewoners is(achtergelaten). Hij is niet geholpen want hij probeert nog steeds mijn poezen te dekken maar dat is niet het grootste probleem, hij denkt dat dit zijn territorium is en maakt mijn katten het leven zuur, we zijn al met mn witte kater naar de DA geweest vanwege een ontsteking na het knokken, en mn cypertje heeft een grote kale plek op haar rug, ik heb hem al 2 x van mijn zwarte kat weggejaagd (hij is enorm, en zij was heel klein dacht echt heel even dat hij haar serieus af wilde maken

Deze kater is dus non stop buiten, de overbuurvrouw uit de flat geeft hem eten drinken doet hij uit onze vijver, en vissen hengelen ook. mn poezen doen zelf niets, ik heb het al tientallen keren zien gebeuren, poezen liggen lekker te zonnen, kater komt eraan en maakt een soort zang geluid (kater geluid) vervolgens valt hij ze aan en wil niet weg van ze, ik heb net de tuinslag op hem moeten zetten omdat destiny doodsbang bovenop een speeltoestel zat te wachten wanneer dit mormel zou vertrekken.
We zijn nu ten einde raad en ik vraag me af wat we hier aan kunnen doen, denk niet dat de DB hem op haalt omdat hij wel gewoon eten krijgt van iemand. Ik wil hem zo graag weghebben...
nog iets: hij heeft al een keer in de woonkamer gestaan, de vorige bewoners hadden een rode kater die was weggelopen, daarom vermoeden we dus dat dit de kater is van hen.