Mijn nieuwe kitten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Mijn nieuwe kitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 21:45

Ik had al 2 rooie katers uit Turkije en een vriendin van mij had een nest kittens waarvan één poesje een klein beetje .. ja hoe zeg je dat aardig, mislukt was. Ze had 4 kromme poten en liep een beetje als een schildpadje. Ondanks dat er mensen zeiden dat ze haar beter kon laten inslapen heeft ze haar toch een kans gegeven, en 3 poten zijn weer helemaal goed geworden, enkel 1 achterpootje is echt heel erg krom in het gewricht en haar voetzooltje staat zeg maar naar binnen gedraaid. De DA raadt aan om dit ter zijner tijd toch te laten amputeren, omdat het in de weg kan gaan zitten.
Tot nu toe doet ze het heeel erg goed en kan ze mijn 2 grote kerels gewoon aan. Ja ze loopt raar, maar het hindert haar niet, het is een klein aapje als ze bovenop de krabpaal klimt en ze jat het eten van mijn andere 2 katten zo onder hun neus vandaan. Dus al met al een stoere tante die ook wel even in the picture mag. Oh ze heet Eponine, naar een personage uit Les Miserables. Mijn katers heten Valjean en Javert... ook uit Les Miserables
Afbeelding
Ze kan erg lui zijn
Afbeelding
steekt goed af tegen de muur zo :P (je ziet hier haar kromme pootje best goed)
Afbeelding
Maar ja zie dat smoeltje nou
Afbeelding
grrr killerkitty
Afbeelding
Ja ze doet ook bokken... met haar ogen dicht.
Afbeelding
oh die flits is wel fel zeg
Afbeelding
nog een filmpje, zo gaat het hier dus tijdens voedertijd
Afbeelding
Spelen met grote "broer"
Afbeelding
eeeehm tja, het is een kater, maar je kan altijd kijken of er melk uit komt natuurlijk.

AnnemiekvM

Re: Mijn nieuwe kitten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 09:56

Wat een schatje. En echt super dat je hem een kans geeft!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 13:00

Wat een lieverd Rockwitch!!
Super dat je haar toch een kans geeft. Dat er 3 pootjes toch nog goed gekomen zijn, is wel een geluk! Een kat kan prima leven met maar 3 goede pootjes!!

TessJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 13:46

wat een schatje!! 3 of 4 pootjes,, maakt niet uit.. het is een schatje:D

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 14:29

Leuk ding lieke!
Wat heerlijk ook dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 14:32

ach wat een schatje, echt super dat je haar een kans geeft! :+:

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-09 21:51

Ja met 3 poten is ze nog net zo leuk en net nog wat unieker, maar ik laat haar eerst lekker uitgroeien en dan zien we wel weer hoe ze het er dan mee doet. Laat haar over een paar maandjes eerst steriliseren en dan misschien als ze een jaar oud is ofzo zullen we eens kijken of dat pootje eraf gaat of niet.
Het is echt een droppie, ik zou eerst haar tijdelijk opvangen en dan een huisje zoeken, maar eigenlijk na dag 1 had ik al zoiets van naaaah die gaat helemaal nergens meer naartoe.
Ze heeft wel sinds kort wat nieuws. Als ik lekker lig te slapen, gaat ze boven mijn hoofd liggen op het kussen, en dan gaat ze dus op mijn haar zitten sabbelen. Is allemaal niet zo erg, dat merk ik niet, alleen helaas gaat ze dan met haar pootjes ook zo zitten duwen zeg maar, net als wat ze doen als ze melk drinken bij mams. En madam gebruikt haar nageltjes erbij, dus volgens mij is mijn hele hoofdhuid nu vol met kleine gaatjes. En als ik haar ergens anders neer zet komt ze net zo hard weer terug gerend om weer verder te gaan. Of ze gebruikt mijn arm, of mijn neus, of mijn voorhoofd.
Waarom doet ze dit?

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:33

Doen twee van onze katten ook.
Wij noemen het hier melken, kenden, trappelen, sabellen enz.
Voorral de jongste doet dit, Bobbie.
Hij pakt dan het liefst een stuk van m'n kleding of een stuk haar en gaat daar dan gigantisch op zitten sabbelen/kwijlen en daarbij kneden en z'n nagels gebruiken.
Niet echt fijn, maar helaas bijna niet af te leren.

Hoe oud was ze toen ze bij dr mams weg ging? Hier kan het namelijk ook nog mee te maken hebben.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-09 23:48

wat een schatje!! goed dat je haar een kans hebt gegeven.

melken doet mijn kat ook heel erg, alleen sabbelt hij niet. Vroeger had ik een kat die wel heel erg sabbelde, aan mijn vingers. Die was te vroeg zijn moeder kwijtgeraakt om dat die was doodgereden. Is daarna met de hand grootgebracht, dacht altijd dat dat de reden was van zijn sabbelen.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 17:38

Ze is met 9 weken bij haar moeder weggehaald. Ze zat namelijk op een manege en ze waren erg bang dat zij door haar handicap als ze echt over het erf zou gaan struinen dat er wat met haar zou gebeuren, dus toen heb ik haar met 9 weken opgehaald.