Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janne schreef:wat een mooi katje.
mischien is het handig een flesje catitude te kopen dat is tegen het krabben kun je op je meubels sprayen.
en het heeft een gerust stellende werking op de kitten.
ik heb het gebruikt in me nieuwe huis werkt erg goed.
spray het ook altijd in de reismand als ik naar de dierenarts moet is hij wat relaxter en minder gestresst.
duChambre schreef:cute kitten! 6 weken of al ouder?
pfft ik had minder toen wij onze kittens in huis haalden. wel idd dat matje voor de kattenbak. helpt best aardig meot ik zeggen. was een paar euro bij de intratuin geloof ik.
halsband doen wij niet om, ik ben doodsbang dat ze ergens achter blijven haken! ondanks dat het binnenkatten zijn. maar dat is natuurlijk eigen keuzen
die kattenbakzakken heb ik ook sinds 2 weken. mwoah... die van mij zijn 18 weken, en die hebben binnen een dag die zak kapot. ik leg ook altijd een krantje onder het grit, dan plakt het ook niet zo heel erg aan de bodem...
wij hadden trouwens heel veel speeltjes gekocht, en uiteindelijk spelen ze met lege wc-rollen en pluisjes
janne schreef:oh en zon hengel met een elastiek opruimen na je er mee gespeelt heb ik heb mijn kat er wel eens in een vreemde houding in zien hangen met het elastiek om ze nekje die steeds straker ging zitten omdat het ook om ze achterpootjes beetje eng,sinds dien atijd na het spelen opbergen in een kast of ergens waar ze niet bij kunnen.