Dieren missen als je op vakantie gaat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

appiesjappie

Dieren missen als je op vakantie gaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 21:13

Ooh ik heb dat zo erg!!! Of ben bang dat ze mij gaat missen haha
Zelfs als ik een weekendje weg ga!!!
Wie heeft dat nog meer en wat doen jullie er aan

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:23

Daarom ga ik nooit langer dan 3 dagen op vakantie :o

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:24

Mijn katten missen mij :+ En ik hun ook wel hoor!

Dan gaan ze heel chagrijnig doen als ik terug ben ;)

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re: Dieren missen als je op vakantie gaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:26

Ik mis mijn hond echt heel erg! De eerste weken gaat het wel, maar op een eind is hij de grootste reden dat ik naar huis wil...
Hij mist mij ook, dit jaar werden mijn ouders thuis gek van hem, de laatste week dat ik weg was zat ie steeds om niks keihard te janken... Awww!

Weinig tegen te doen: niet weggaan, dieren meenemen?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:28

Ja dat ken ik. Daarom gaan ze bij ons ook altijd mee. De honden sowieso en als het even kan Silence ook.
Meestal stemmen we daar de vakantie wel op af dat ze allemaal mee kunnen.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:29

bwahahaha daarom ga ik ook nooit lang, na drie dagen begint het al 'hoe zou het met de kat zijn, en hoe zou het met bessie zijn' etc :+

Alocasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:29

Geen last van.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:30

Ik mis mijn paard heel erg als ik der bv een paar weken niet ziet
ik moest noodgedwongen haar door mn tante laten verzorgen en rijden omdat ik vorig jaar werd geopereert en ik dan 3 weken plat moest...
Heb gehoort dat ze net deed alsof ze geen normale volte kon rijden ze overal een drama van maakte ging hangen aan het halster en er veel vandoor ging,, terwijl het een pony van 12 is! Drama queen 1ste klas dus. En toen ik terug kwam toen was ze ineens zo relax als ik weet niet wat volgesmij dacht ze dat ze verkocht was ofzo

wythlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:31

Daarom heb ik afgelopen vakantie me vriend, honden en paard meegenomen, haha!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:33

haha ja ik moest echt rust houden en in bed blijven maar het was een groot drama hahaah

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 21:33

hahah. Ja niet weg gaan is ook niet echt ene oplossing. Kan je nooit meer weg en je hond kan niet altijd mee. Mijn hond blijft gewoon thuis het is maar 2 dagen en 1 nacht haha erg he??? Mn vriend zijn ouders komen een paar keer kijken en uit laten. Normaal werk ik ook overdag en mn vriend dus dan zijn ze ook alleen maar toch nu vind ik het anders

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:56

Ik ben sinds ik mijn hondje heb niet meer op vakantie gegaan :o
We doen nu 2 keer per jaar een weekje veluwe met hond :D
Volgend jaar wil mijn vriend wel weer eens een zon, zee en strand vakantie dus moet de hond 9 dagen ergens anders logeren ( langer als 9 dagen hoef ik niet op vakantie )
Ik vind het oke als de hond bij mijn ouders kan logeren. Mijn paard kan ik wel missen een weekje , maar moet ook niet langer zijn :D

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 21:59

hmm kan t niet langer volhouden dan n week, mn paardjes kunnen meestal toch niet mee, maar mn hondjes moeten echt mee als we op vakantie gaan. Die kan ik geen dag missen, als ze niet bij me zijn mis ik gewoon iets :D

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:10

wij gaan dit jaar voor het eerst op vakantie en ik vindt het verschrikkelijk. Wat moeten mijn beestjes zonder mij?! :)
Of eerder gezegt wat moet ik zonder al mijn beestjes. Verschrikkelijk, maar goed één keer een weekje moet kunnen toch? moet me er maar even overheen zetten

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:11

Ik houd echt super veel van me konijn maar als ik weet dat ze bij een goed oppasadres zit, mis ik haar niet. Als ik weet dat ze misschien minder wordt verzorgd, denk ik er veel meer aan.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:13

Oooh dat heb ik ook zo erg hé :o
Toen ik met een vriendin naar Spanje ging moest ik bijna huilen toen ik afscheid van mijn hondje nam :o :') Haar en mijn paardje mis ik ook altijd het meest als ik op vakantie ben :j

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:23

Ja, ik ga ze altijd missen, maar als mijn moeder en ik op vakantie gaan naar de euro disney, dan is dat niet zo erg want pa en vriendlief blijven lekker thuis om voor de dieren te zorgen.

Volgend jaar gaan we 2 weken op vakantie, dan gaat onze kat mee. en als mijn ouders op vakantie gaan, nemen ze ook altijd de hond mee.

en met paard zit t wel goed dan gaat er dagelijks iemand van de stal kijken en poetsen en binnen zetten enzo en als er wat is veearts bellen enzo, maar er gaat niet op gereden worden, als ik er niet bij ben, had in het verleden te veel negatieve ervaringen gehad, dat nooit meer dus, want of mijn paard pikt t niet en gaat gek doen en of gaat men idiote dingen doen met mijn paard.

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:26

In t voorjaar zat ik 1.5 week in Frankrijk en dat was echt al een ramp. Dus dan kan je je voorstellen hoe een aantal week Zweden is...

Wat ik er aan gedaan heb... Heel veel smsen naar degenen die bij mijn paardje kwamen, en heb alle ruimte die ik nog vol had op mijn ipod (500 foto's uiteindelijk ofzo) volgezet met foto's van mijn paardje. En elk rustig momentje ben ik die gaan bekijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:32

Ik denk niet dat ze mij zullen missen, maar ik kan niet zonder hun!!!! Daarom ga ik nooit op vakantie. :o

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:41

Ik ga ze ook ontzettend missen, maar ga toch en als ik er eenmaal ben en steeds bezig ben gaat het wel :)
M'n paard valt wel mee, maar m'n katten achter laten vind ik verschrikkelijk. Ze blijven wel thuis om zo min mogelijk stress te veroorzaken :)

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 22:44

Bij mij valt het wel mee, ik vraag me tuurlijk wel af hoe het met ze gaat maar ik geniet eigenlijk meer van me vakantie :D

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 23:42

na een week wil ik echt heeel graag terug!

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 00:00

Ik mis mijn pony echt heel erg als ik op vakantie ben. Een paar daagjes gaat nog wel, maar daarna.. := Vorig jaar was ik 3 weken op vakantie in Spanje. Dacht dat ik gek werd, zo erg miste ik haar. Komt ook vooral doordat ik weet dat ze mij mist. M'n moeder zorgt namelijk voor haar als ik weg ben en merkt aan haar dat ze chaggerijnig en vervelend is. Ook staat ze de hele avond uit haar luik naar buiten te kijken naar de oprit. Bij dat beeld krijg ik toch wel een brok in mijn keel. :o M'n moeder belde me tijdens mijn vakantie ook een keer en toevallig was ze bij mijn pony. Zei ze: 'Roep Tara eens.' en zette d'r telefoon op de luidspreker. Dus ik heel vrolijk roepen: 'Taaaaara!'.. hoor ik een hinnik. Zo schattig :+:
Verder heb ik ook nog 3 honden, een konijn, een kat, 5 koeien, kippen en nog een paard, maar mijn pony is echt mijn nummer 1, dus die mis ik het allermeest als ik weg ben.

kissielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 00:07

Mijn paard mist mij niet hoor als ik op vakantie ben, maar ik haar wel. Was laatst 4 dagen weggeweest, overdag weinig tijd gehad om aan dr te denken, maar toen droomde ik snachts over dr.

Het is toch te bizar voor woorden dat ik niet eens zonder mn paard kan whaha :+

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 00:11

Ooooh ik heb dat echt heel erg! Wij gaan altijd maar 8 dagen weg, maar al na de derde of vierde dag heb ik enorme heimwee naar mijn beesten.
Als ik thuis kom is het ook altijd gelijk knuffel uur.
En uiteraard voordat we weggaan ook een uur lang knuffelen en afscheid nemen haha.