Dag Bowie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Dag Bowie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 22:11

Gisteren hebben we onze hond Bowie in laten slapen. Bowie was op. Hij had artrose in meerdere poten, suikerziekte, last van zijn nieren en bij dit warme weer had hij het erg benauwd. Hij wilde niet meer wandelen , het enige wat hij nog wilde was eten en rust. Dit is niet iets van de laatste tijd, dit speelde al een tijdje langer. En van de week zei mijn man dat het misschien maar eens tijd werd om een afspraak voor Bowie te maken. Zo gezegd, ik gedaan en naar de DA gebeld. Gistermiddag konden we terecht. Mijn man heeft Bowie weggebracht. Hij was slechts 9 1/2 jaar geworden. We missen hem wel. Het was niet leuk om te moeten beslissen, maar voor Bowie gewoon het beste. Ik moet er wel bij zeggen dat Bowie niet de makkelijkste hond was met een ruime gebruiksaanwijzing (hebben hem gekregen 6 jaar geleden toen hij 3 1/2 was). Het gemis is er wel, maar er is ook een stukje rust in huis bijgekomen. Je hoeft niet meer op te letten waar Bowie ligt of is. Onze andere hond Sheela liet hem al een tijdje met rust, dus zij mist hem ook niet. Ze zoekt hem ook niet. Bowie heeft nu geen pijn meer en hopelijk wel alle rust waar hij naar verlangde. Een paar foto's van een paar jaartjes geleden toen hij nog fit en vrolijk was.

Afbeelding

Afbeelding

Maydine

Re: Dag Bowie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:12

Sterkte ermee..

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:13

Ah wat een lieve snuut :)

Heel veel sterkte met het verlies!!

garny95

Re: Dag Bowie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 22:16

Dit zijn altijd zulke nare beslissingen, maar je heb het gedaan voor je hond en dan is het goed, heel veel sterkte !