Ik zat vandaag in de trein op weg naar mijn bijrijdpaard, en zag toen langs het spoor (waar ze van die volkstuintjes hebben) een kameel-achtig dier staan! Hij/zij had een landje van ik gok 60m2. Lijkt me niet echt een gezonde situatie voor zo'n dier, of wel?
(het kan ook een dromedaris geweest zijn, heb niet op de hoeveelheid bulten gelet )
Was zeker geen lama Nee, het is zegmaar een soort volkstuinencomplex, in de buurt van Den Haag laan van NOI. Er staan ook een paar paarden in de buurt.
Het is net na laan van NOI, tussen laan van NOI en Mariahoeve. Aan de rechterkant vanuit de trein richting Leiden gezien. Je hebt eerst een open stukje groen met iets van een longercirkel oid die in het land gesleten is, en iets daarna die kameel.
ik weet waar je bedoeld! Ik ga denk ik morgen langs, ook met de trein, en dan kijk ik wel. Ik weet wel dat daar onwijs veel paarden en ezels worden gehouden, vind ik best wel erg, want ze staan dan buiten in de bak, geen mensen te zien en dan is het bijv 30 graden en geen schutting... maja, niet veel aan te doen
Hahaha succes lifaya, je bent er zo weer voorbij Hij staat met een ezeltje dacht ik. Ik heb geen idee of het kwaad kan, maar ik vond het zo'n raar gezicht!
Die paarden, ik weet niet wat ik er van moet vinden, ben nog nooit op het terrein daar geweest.