Gevonden: Zwart keeshondje in Diessen ( Noord brabant)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Gevonden: Zwart keeshondje in Diessen ( Noord brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 20:04

Hallo allemaal,

Vanmorgen toen ik naar mijn werk reed heb ik een zwarte keeshond gevonden.
Het hondje had een halsbandje aan ( helaas geen adres erbij ).
Ik heb het hondje gevonden op de weg tussen Diessen en Middelbeers ( Noord Brabant).

Helaas leeft het diertje niet meer, we hebben het hondje naar de dierenarts gebracht.
Het beestje had een chip, maar helaas klopt het adres niet meer ( mensen waar hij op geregistreerd staat wonen niet meer in Nederland, maar in Frankrijk).

Het hondje is nu bij de dierenarts, en daar zal het nog 1 week blijven.
We zijn nu dus druk op zoek naar de eigenaar, maar helaas hebben we de eigenaren nog niet kunnen vinden.

Liefs Angie

Mocht je dit hondje kennen, dan kun je e-mailen naar : pandyxorion@hotmail.com

Anoniem

Re: Gevonden: Zwart keeshondje in Diessen ( Noord brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:08

heb je de dierenambulance al gebeld? die kunnen kijken of de hond vermist is :)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 20:27

De dierenambulance heb ik vanmorgen 3x gebeld, ik krijg constant een bandje dat de vrijwilligers helaas niet te bereiken zijn, voor spoed moest ik bellen naar de dierenarts.
Vandaar dat we het hondje naar de dierenarts hebben gebracht. Morgen wil ik 't dierenasiel in Tilburg op bellen.

Wat we zelf nu hebben gedaan:
Hondje aangemeld bij amivedi, advertentie geplaatst op marktplaats, een hondenforum en heb een briefje hier in de supermarkt opgehangen.

Ik vind het zo ontzettend vervelend ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:31

wat raar dat je een bandje krijgt.. wss hebben ze dan dus te weinig vrijwilligers.. iig super wat je allemaal al gedaan hebt, je zou morgen nog een keer kunnen bellen, en idd het asiel even bellen verder kan je weinig doen..
ik hoop wel dat de DA het hondje bewaard? of de hond doorgeeft aan de dierenambulance zodat hij daar in de vriezer kan?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 20:48

Ik heb net de dierenambulance nog eens gebeld, gelukkig nu wel iemand te woord kunnen staan.
Ze hebben alles opgenomen en nemen morgen contact op met de dierenarts waar het hondje nu verblijft ( voor chipnr en het geslacht van het diertje, ben ik alle haast vergeten om te kijken of het een reu of teefje is :o ).

De dierenarts zal het hondje nog 1 week in de praktijk houden, eigenlijk wilde ze het morgen al weg doen, maar omdat wij nog wilde zoeken doen ze dat niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:49

oei.. dan hoop ik dat de dierenambulance hem meeneemt :) daar blijven ze 3 weken in de vriezer liggen zodat de eigenaar zich kan melden. mooi dat je ze iig hebt gesproken! logisch dat je vergeten bent te kijken, vind het al super van je dat je dit allemaal doet :j daar zal het baasje ook vast blij mee zijn!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:57

huh? je zeg dat het beestje niet meer leeft?

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 21:00

Nee het hondje leeft niet meer.
Ik weet haast zeker dat het beestje aangereden is op die weg, ik heb hem dus vanmorgen gevonden.

dees_daan : Bedankt :j

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 21:02

oh, sorry! dat had ik niet uit je verhaal gehaald.
sneu hoor en wat fijn dat jij zo je best doet om de eigenaren op te sporen. arme mensen.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:01

Ochjemig..de mensen zijn naar een adre sin Frankrijk verhuist en daar valt contact mee te krijgen? Of begrijp ik je post verkeerd? Anders mss een Frans hondenforum vragen om hulp? (mss waren ze hier op vakantie?)

Heb je foto's kunnen maken van het hondje? Stel er meld zich iemand, dan kun je hem nog laten zien..lijkt me zo vreselijk..

Good luck!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 15:48

Nee ik heb geen foto's gemaakt, daar heb ik eerlijk gezegd ook niet bij na gedacht.
Het was ook pas 10 voor half 7 in de ochtend..

En we hebben geen gegevens van die mensen in frankrijk, dus dat gaat over...
Die mensen die nu in frankrijk wonen hebben eerst in nederland gewoond, maar hebben nu dus een ander adres.
Ik vermoed dat ze het hondje hier in NL hebben gelaten ( verkocht of wat dan ook ) maar dat de nieuwe eigenaren geen nieuwe gegevens door hebben gegeven.

EDIT: Dierenasiel tilburg heeft ook geen melding binnen gekregen dat iemand zijn of haar hondje mist.