Sinds 3 jaar hebben wij een Jack russel erbij , genaamd Pink .
Pink is echt een typische Jack russel , waar dus vechten ook bij
hoort . Maar vanavond ging het te ver ...
Wij hebben 4 honden : Blossom ( 12 jaar , friese stabij ) Pebbles
( jack russel , 5 jaar ) Sarah ( Jack russel , 9 jaar ) & Pink (Jack russel 3 jaar ) .
Pink is tegen mensen echt verschikkelijk lief , ze wilt graag spelen en hecht zich snel aan je !
Helaas is ze tegen onze Sarah en Pebbles erg dominant . Nadat ze gesterilliseerd is
, is het allemaal begonnen . Vorige week maandag heeft ze Pebbles aangevallen ,
en pebbles heeft ongeveer 3 dagen op de bank gelegen met d'r poot omhoog ( Pink heeft
doorgebeten , en zaten behoorlijke gaten in

het toppunt ... Ik was met de bal aan het spelen , en Sarah was lekker gefocusd op de bal
en blafte een paar keer echt hard . Hier was Pink het niet mee eens . En heeft haar dus gegrepen ,
met gevolg dat Pebbles meeging doen ... We konden ze amper uit elkaar halen , dus ik heb mijn
hand er tussen gestokken ( ik weet het , niet slim , maar ik heb 't er voor over ) .
Eindelijk kregen we ze uit elkaar , het leek wel uren te duren ( maar in werkelijkheid ongeverr 45 sec. )
We hebben pink in de kooi gedaan , met melkorf om . Het is nu echt al de zoveelste keer
dat dit gebeurd is ! Helaas komt er morgen iemand naar Pink kijken ( een toekomstig baasje ) ...
Het ging me allemaal echt te snel , echt te snel . Het doet mijn zo'n pijn , maar ik wil ook niet
dat Sarah dood getrokken wordt ! Ik voel me echt hopeloos ook omdat ik weet dat ze morgen
waarschijnlijk niet meer bij ons is ! Het is echt beter voor haar , en voor de rest van onze honden...
Ookal was je niet mijn beste vriendinnetje , ik hou van je !