jesus kat springt uit slaapkamerraam naar beneden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Colaaa

jesus kat springt uit slaapkamerraam naar beneden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 12:38

hoi hoi

zonet zat ik niets vermoedend achter bokt zie ik 1 keer de platen heel raar bewegen. kijk ik naar buiten wat loopt.
daar uit de planten onze kat die lag op me kamer te slapen en dacht ik spring uit het slaapkamerraam.
resultaat een geneust achterpootje :(:) . arme poeky. heb het pootje verbonden je moet toch wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:40

dat hebben ze hier bijna allemaal wel eens gedaan.. dan zit je rustig en dan zie je ineens iets voorbij vliegen.. ze hebben er hier nog nooit wat aan over gehouden.
ik ben benieuwd hoe lang je verband blijft zitten :+

shennie

Re: jesus kat springt uit slaapkamerraam naar beneden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:41

Hoe weet je nou zo zeker dat het gekneust is?
Ik zou voor de zekerheid langs de DA gaan.

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:41

Hadden wij laatst met een vreemde kat, die was ons huis binnen geslopen via de slaapkamer (die beneden ligt bij ons) naar boven waar de woonkamer is. Beest raakte in paniek en springt zo het raam uit terwijl de deur naar het terras gewoon open stond. Beest had niks gelukkig maar wat een domme aktie

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 12:42

dees_daan schreef:
dat hebben ze hier bijna allemaal wel eens gedaan.. dan zit je rustig en dan zie je ineens iets voorbij vliegen.. ze hebben er hier nog nooit wat aan over gehouden.
ik ben benieuwd hoe lang je verband blijft zitten :+

ja maar de kat is er al aardig aan gewend hij ligt nu allweer lekker te slapen dus. komt wel goed

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 12:43

shennie schreef:
Hoe weet je nou zo zeker dat het gekneust is?
Ik zou voor de zekerheid langs de DA gaan.

nou dat weet ik niet precies maar gebroken is het niet en hij kan er gewoon op lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:44

ik denk dat verband niet eens nodig is hoor, als hij er nog gewoon op loopt valt het wel mee, is alleen maar vervelend dat verband..

Limoen

Mijn katten doen het ook hoor ;)
En 's nachts komen ze binnen via mn slaapkamerraam.

dorine3

Daarom doe ik bij de ramen die wel eens wagenwijd openstaan altijd vliegengaas. Het houdt muggen buiten en de kat binnen! Moet er niet aan denken dat poeslief van zo hoog naar beneden valt...

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:46

Maar je gaat toch niet zomaar z'n pootje verbinden terwijl je niet weet wat die heeft?
Ik zou 'm toch na laten kijken als hij ergens last van heeft, of ben je zelf dierenarts?

Ik had vroeger een kat toen ik in een flat woonde, die is van 9 hoog naar beneden gepleurd, van alles gebroken. Nou was dat natuurlijk extreem hoog, maar ik zou geen risico's nemen hoor, je kan beter blijvende schade voorkomen ;)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 12:46

dorine3 schreef:
Daarom doe ik bij de ramen die wel eens wagenwijd openstaan altijd vliegengaas. Het houdt muggen buiten en de kat binnen! Moet er niet aan denken dat poeslief van zo hoog naar beneden valt...

nou 1 voordeel hij viel zacht in de bloemetjes zal me moeder blij mee wezen maar goed beter dooie bloemetje als een dooie kat.

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:48

Als een poes een gebroken pootje heeft, sleept hij het aan zijn lijfje mee, is dit niet het geval, dan is het gewoon verstuikt.
Je hoeft dit absoluut niet te verbinden en je kunt je hansaplast-doos laten staan. Binnen 2 dagen zal het ws weer over zijn.. Ik zou poeslief ook niet zelf intapen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:50

Die van ons is laatst uit het zolderraam naar beneden gesprongen (val van 6-7 meter, vliegengaas dat er voorzat heeft ie op de een of andere manier opengemaakt)...
Heeft er gelukkig niks aan overgehouden, maar we hebben nog steeds geen idee wat hem bezielde

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 12:50

cile205 schreef:
Als een poes een gebroken pootje heeft, sleept hij het aan zijn lijfje mee, is dit niet het geval, dan is het gewoon verstuikt.
Je hoeft dit absoluut niet te verbinden en je kunt je hansaplast-doos laten staan. Binnen 2 dagen zal het ws weer over zijn.. Ik zou poeslief ook niet zelf intapen..

het verbandje is er al weer af!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 12:51

josewoos schreef:
Maar je gaat toch niet zomaar z'n pootje verbinden terwijl je niet weet wat die heeft?
Ik zou 'm toch na laten kijken als hij ergens last van heeft, of ben je zelf dierenarts?

Was ook mijn eerste gedachte, en wat heeftdit verbandje in vredensaam voor zin? :7

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:51

Verbinden mág je niet eens zomaar doen zonder dat je er enig ervaring in hebt. Je kan hem te strak aanleggen, waardoor je meer schade toe brengt dan dat je verhelpt.

Ts, wil je proberen met leestekens te werken, dat leest een stuk prettiger.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 13:55

Strakke actie van die kat :')

Ik denk ook wel dat het meevalt, heb je de rest van zijn lijf gecontroleerd? Geen rare bulten of uitsteeksels ineens? :)