Kat of varkentje?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmes

Kat of varkentje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 23:18

Ik heb mijn hele leven al katten en ben dus wel wat gewend. En dan heb ik het deze keer over raar eetgedrag.
Wat is "normaal"? Uh, een plakje kaas, een likje slagroom, een bord aflikken, een stukje vlees.
Gekker is al meloen of tomaat. Maar ach, vooruit.
Maar nu heb ik een kat, echt, dat is een kruising met een varkentje, dat kan niet anders. Hij eet vanalles; bloemtjes (en dan niet 1 per ongeluk, nee hoor, met smaak de volgende ook), perzik, nectarine (met schil en al), stukjes appel, rauwe boontjes.
Of zou hij soms vergetariër zijn :=

luffie

Re: Kat of varkentje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 23:48

Herkenbaar!

Wij hebben een kat die laat zijn bordje vlees staan, maar hij eet wel gekookte boontjes of gekookte worteltjes........Vreemde beesten af en toe.......

Mar_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:07

Ik heb ook zo'n kat.Mijn kat vind spitskool helemaal geweldig.

toot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:11

kommer doet het hem ook!

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:11

Mijn kat at ook alles. Als je even niet op je avondeten lette dan had je zomaar kans dat je eten weg was. Behalve de groenten dan :+.

Heb m'n kat ook wel eens betrapt op een pan gehaktballen. Ik kwam thuis lagen er 3 gehaktballen in de woonkamer (Zaten er een stuk of 8 in) en de rest was uit de pan, de pan zelf lag onder de eettafel. Ik natuurlijk helemaal verbaasd, zie ik me kat z'n wangen nog even uitlikken _O-.

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 10:15

die van mij is ook gek op vreemde dingen. Yoghurt en sate zijn nog redelijk normaal. Maar met koekjes en crossantjes moet je hem echt van het lijf houden. Sommige groenten en chips gaan er ook zonder moeite in.
Ik kan eten nooit onbeheerd laten staan want hij zit overal aan.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 18:23

Een van de kittens hier zat laatst uit mijn glas Roosvicee te drinken... toen ik hem eergister van de cola zag lebberen wist ik het zeker; die kat is compleet van het pad af!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 19:34

Haha, ja, vruchtensap vind hij idd ook lekker :D

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 22:21

dat katten gekke beesten zijn dat wisten we al, maar vegetariërs??? hahaha, bloemen worden hier vooral uit de vaas getrokken maar gelukkig niet opgegeten!

@Chantal, die gehaktballen, wie ikke, nee hoor was ik niet! jmam smek kwijl, jus nog achter mn oren..... ik ben onschuldig!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-09 23:33

Boterhammen die liggen te ontdooien, worden hier ook van het aanrecht getrokken en opgegeten :roll:
Ik moet er altijd wel om lachen, hoe ze dan trots met hun "prooi" lopen te slepen :D

Een vaas met bloemen daar begin ik al niet eens meer aan. Die trekken ze er 's nachts allemaal uit.