Ik vind me zelf zo gemeen ;(

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Ik vind me zelf zo gemeen ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 13:32

10 weken geleden heb ik twee zieke poesjes van stal meegenomen, op dat moment zag ik geen andere manier, of meenemen of ze dood laten gaan. Nu 10 weken later, 2 poesjes in blakende gezondheid, het was nooit de bedoeling dat ze zouden blijven, maar die kleine Lily, die had toch wel m'n hart gestolen en Ivy zo'n knap poesje.
Tot van de week m'n neef ineens voor de deur stond, hij had gehoord dat ik twee poesjes had en zijn vriendin wilde zo graag nog een poesje erbij, ik had toevallig net een advertentie gemaakt, met het idee dat wanneer er iemand reageert ik het gewoon kan afwijzen :o
Maar goed, het idee dat ze in de familie zou blijven sprak me wel aan en 4 katten vond ik wel wat veel.
Vandaag is Ivy opgehaald, Lily is druk opzoek naar d'r, dat breekt m'n hart ;(
Gemene ik heb de 2 zusjes uit elkaar gehaald...
Ik heb afgesproken met m'n neef dat als het niet gaat met zijn kat ze terug komt, 3 maal raden wat ik stiekem hoop :o

Zo en nu ga ik mezelf een schop onder m'n hol geven, droog m'n tranen, ga met Lily knuffelen en me zelf hier overheen zetten, Ivy krijgt gewoon een leuk huis, waar ik af en toe bij op visite kan komen en het is gewoon beter zo!!

Zo, moest het even van me afschrijven :)

Nog even een foto van de twee zusje:
10 weken geleden:
Afbeelding
vorige week:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Letizia op 16-08-09 13:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Sabinee__

Re: Ik vind me zelf zo gemeen ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:34

Ik denk dat Lily er wel overheen komt hoor !
En Ivy heeft een goed tehuis ! :)
Het is misschien even zwaar, maar het komt echt wel weer goed !

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:47

je hebt een goede beslissing genomen en ook lily krijgt een top-huis!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 13:50

Thanks en Lily heeft een goed huis, die mag blijven, soms is het gewoon ment to be :+:

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 13:58

Ah joh, daar wennen die ukkies wel aan :)

Hier zijn op 16 april jl. 3 kittens geboren en 2 ervan (en moeders) moesten weg van m'n vriend. Voor 2 kleintjes had ik al een huis, maar ik trok het gevoelsmatig gewoon echt niet... Hier blijven ze dus maar gewoon :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 14:03

Haha ik ben dus niet de enige gek, ik vrees dat ik ze nooit aan een onbekende mee had kunnen geven, ben daar veels te wantrouwend voor :=
Ach, ik denk gewoon dat ik er de meeste moeite mee heb, Lily ligt nu te slapen op m'n schoot :P
Neef belde net, grote kat van hun is er bang van :')
Komt gewoon allemaal goed :j
En als ik volgendjaar kittens zie liggen ehm tja, zoek wel een andere oplossing :Y)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:05

Als je volgend jaar kittens ziet, dan gelijk onder brengen bij mensen die interesse hebben :D

We hebben vorig jaar een kitten hier gehad voor tijdelijk (gelukkig maar 2 dagen), daar heeft vriendlief zich heel rot over gevoeld. Bloempje moest ook weg, maar die mocht ook blijven... nu mocht ik de hele familie houden, op voorwaarde dat ik geen zielige katten meer mee naar huis neem :o (8 katten inmiddels).

Tallout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 14:08

Het is in het begin altijd lastig voor beestjes. Maar in je BB-ITP topic zag ik al dat je 2 andere hele leuke poezels heb rondlopen! Komt heus goed! En de poesjes kunnen elkaar toch ook zo nu en dan opzoeken?

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-09 14:09

8! Omg :')
Ik wilde er eigenlijk volgend jaar een ragdoll bij, geen zieltjes meer voor mij :')
Ragdoll maar even op de lange baan geschoven :Y)

bnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:38

Joh je hebt toch iets geweldigs gedaan!? Je hebt gezorgt dat die twee het overleefd hebben en ze alletwee een fijn tehuis bezorgt!! Das juist iets om trots op te zijn!! +:)+