Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pistasche schreef:Via marktplaats hoeft niet altijd verkeerd te zijn
Ken iemand en die heeft via marktplaats een hele leuke hond gekocht, was een 'oops' nestje maar deze mensen zorgden heel goed voor alle pups, pups en de moederhond waren kerngezond.
Ik hoop dat je een gezonde puppy hebt gekocht en dat je er veel plezier van hebt!
Pistasche schreef:Opletten is natuurlijk altijd belangrijk, dat snap ik ook. Heb verder ook geen ervaringen met chihuahua's maar wou toch even vertellen dat het niet áltijd verkeerd hoeft te zijn
lovetoulouse schreef:ik heb haar dus gister opgehaald. ik ben wezen kijken en heb haar moeder gezien en haar vader. ze wonen allebij bij die vrouw. die vrouw woont in breda en heeft heel veel honden. deze honden vangt ze op vanuit het buitenland zodat ze in nl een goed huisje kan krijgen. deze honden lopen natuurlijk appart van de chihuahua's. ze heeft meerdere chihuahua's en het is echt niet zo dat ze fokt voor het brood of wat dan ook. de hondjes lopen gewoon lekker samen en ja af en toe laat ze er eentje dekken. het geld wat de puppies dan opleveren haalt ze het eten voor de zwerfhonden uit het buitenland voor. ze heeft idd geen stamboom maar wel een europees paspoort en ze heeft alle prikjes gehad en is nagekeken door de dierenarts. allemaal geen probleem.
ik heb haar idd van marktplaats af. want ik zag eerst een geweldig ander hondje maar haar moeder bleek in polen te zitten. ja dan vertrouw ik het al niet. vanaf begin zij ik al tege me moeder ik wil haar moeder zowiezo zien. en als het kan haar vader ook.
maargoed het is echt een geweldig beestje.. lekker druk en speels. het is niet een hondje wat alleen maar ligt te slapen.. is lekker eigewijs enzo..
k zal ff een leuke foto er opzetten
ThePast03 schreef:lovetoulouse schreef:ik heb haar dus gister opgehaald. ik ben wezen kijken en heb haar moeder gezien en haar vader. ze wonen allebij bij die vrouw. die vrouw woont in breda en heeft heel veel honden. deze honden vangt ze op vanuit het buitenland zodat ze in nl een goed huisje kan krijgen. deze honden lopen natuurlijk appart van de chihuahua's. ze heeft meerdere chihuahua's en het is echt niet zo dat ze fokt voor het brood of wat dan ook. de hondjes lopen gewoon lekker samen en ja af en toe laat ze er eentje dekken. het geld wat de puppies dan opleveren haalt ze het eten voor de zwerfhonden uit het buitenland voor. ze heeft idd geen stamboom maar wel een europees paspoort en ze heeft alle prikjes gehad en is nagekeken door de dierenarts. allemaal geen probleem.
ik heb haar idd van marktplaats af. want ik zag eerst een geweldig ander hondje maar haar moeder bleek in polen te zitten. ja dan vertrouw ik het al niet. vanaf begin zij ik al tege me moeder ik wil haar moeder zowiezo zien. en als het kan haar vader ook.
maargoed het is echt een geweldig beestje.. lekker druk en speels. het is niet een hondje wat alleen maar ligt te slapen.. is lekker eigewijs enzo..
k zal ff een leuke foto er opzetten
Oei dat is een heel berucht adres.
Eeuwig jammer dat je een hond uit de broodfok hebt gehaald.