Mijn nieuwe hondje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Compliment

Mijn nieuwe hondje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-09 21:33

oo ik moet het echt even kwijt ben zo blij:D

ik zit al maanden te zeuren bij me moeder om een hondje.. en ja om een chihuahua.. nu heb ik haar eindelijk zo ver gekregen en wij maar zoeken op internet.. uit eindelijk hebben we haar dan gevonden.. morgen gaan we haar ophalen..

als ik er morgen ben zal ik foto's maken en hier op bokt zetten:D

xx
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 17-08-09 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Taalfout uit titel verbeterd.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 21:36

[LZP] > [BB]

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 02:12

leuk hoor :D
bij welke fokker komt ze vandaan? heb je wel goed nagezocht of de ouders alle 2 getest zijn op ziekten en afwijkingen?

benangelique

Re: Me nieuwe hondje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 08:25

via internet goed oppassen hoor! inderdaad wat limamambo zegt!

iig veel plezier met je nieuwe aanwinstje.

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:39

Leuk hoor!

Ik wil zelf ook heel graag een chihuahua, een klein maatje voor m'n andere hondje van (2,3kilo).
Maar m'n ouders willen geen 3de hond, tot die tijd ben ik gewoon lekker informatie aan het verzamelen en de lijnen aan het bekijken enz.

Ik hoop wel dat je goed uitkijkt bij waar je je pup koopt, ik vind het gevaarlijk klinken dat je haar morgen al gaat ophalen, is het bij een erkende fokker?

Ben wel benieuwd naar foto's? :D

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:42

Succes met je hondje..

Rl_PrincEsS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:43

Leuk hoor, ben benieuwd..

nolanlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 18:45

leuk! veel plezier er mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 13:28

Ook ik ben benieuwd waar ze vandaan komt? Wie is de fokker?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:11

Toch niet via marktplaats gekocht hé? :D

Ben benieuwd naar foto's!

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:17

Aranel schreef:
Toch niet via marktplaats gekocht hé? :D

Ben benieuwd naar foto's!

Ben bang van wel

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:32

Ik ook :=

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:33

Is het wel een erkende fokker ? Ingeent etc?
Geen broodfokkers, of ander gespuis?

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:34

Via marktplaats hoeft niet altijd verkeerd te zijn :))
Ken iemand en die heeft via marktplaats een hele leuke hond gekocht, was een 'oops' nestje maar deze mensen zorgden heel goed voor alle pups, pups en de moederhond waren kerngezond.

Ik hoop dat je een gezonde puppy hebt gekocht en dat je er veel plezier van hebt!

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:38

Pistasche schreef:
Via marktplaats hoeft niet altijd verkeerd te zijn :))
Ken iemand en die heeft via marktplaats een hele leuke hond gekocht, was een 'oops' nestje maar deze mensen zorgden heel goed voor alle pups, pups en de moederhond waren kerngezond.

Ik hoop dat je een gezonde puppy hebt gekocht en dat je er veel plezier van hebt!

Nee maar met het ras chihuahua kun je niemand vertrouwen zonder stamboom.
Ze belazeren je waar je bij staat.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:40

Opletten is natuurlijk altijd belangrijk, dat snap ik ook. Heb verder ook geen ervaringen met chihuahua's maar wou toch even vertellen dat het niet áltijd verkeerd hoeft te zijn :P

Limoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 17:42

Pistasche schreef:
Opletten is natuurlijk altijd belangrijk, dat snap ik ook. Heb verder ook geen ervaringen met chihuahua's maar wou toch even vertellen dat het niet áltijd verkeerd hoeft te zijn :P

Haha nee hoeft ook niet :P Maar met de chihuahua is het gewoon heel gevaarlijk.
Ze leggen pups bij een hondje wat de moeder niet is, de moeder is even uit wandelen dat soort dingen.
Je kunt het gewoon allemaal niet zeker weten. Ook de vader kun je zonder stamboom nóóit zeker weten, voor hetzelfde geld is het een Jack Russel, 'wat maakt het uit het levert geld op'...

Echt jammer dat het zo is bij dit ras, maarja je moet er gewoon rekening meehouden.

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 20:51

ik heb haar dus gister opgehaald. ik ben wezen kijken en heb haar moeder gezien en haar vader. ze wonen allebij bij die vrouw. die vrouw woont in breda en heeft heel veel honden. deze honden vangt ze op vanuit het buitenland zodat ze in nl een goed huisje kan krijgen. deze honden lopen natuurlijk appart van de chihuahua's. ze heeft meerdere chihuahua's en het is echt niet zo dat ze fokt voor het brood of wat dan ook. de hondjes lopen gewoon lekker samen en ja af en toe laat ze er eentje dekken. het geld wat de puppies dan opleveren haalt ze het eten voor de zwerfhonden uit het buitenland voor. ze heeft idd geen stamboom maar wel een europees paspoort en ze heeft alle prikjes gehad en is nagekeken door de dierenarts. allemaal geen probleem.

ik heb haar idd van marktplaats af. want ik zag eerst een geweldig ander hondje maar haar moeder bleek in polen te zitten. ja dan vertrouw ik het al niet. vanaf begin zij ik al tege me moeder ik wil haar moeder zowiezo zien. en als het kan haar vader ook.

maargoed het is echt een geweldig beestje.. lekker druk en speels. het is niet een hondje wat alleen maar ligt te slapen.. is lekker eigewijs enzo..

k zal ff een leuke foto er opzetten

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:52

lovetoulouse schreef:
ik heb haar dus gister opgehaald. ik ben wezen kijken en heb haar moeder gezien en haar vader. ze wonen allebij bij die vrouw. die vrouw woont in breda en heeft heel veel honden. deze honden vangt ze op vanuit het buitenland zodat ze in nl een goed huisje kan krijgen. deze honden lopen natuurlijk appart van de chihuahua's. ze heeft meerdere chihuahua's en het is echt niet zo dat ze fokt voor het brood of wat dan ook. de hondjes lopen gewoon lekker samen en ja af en toe laat ze er eentje dekken. het geld wat de puppies dan opleveren haalt ze het eten voor de zwerfhonden uit het buitenland voor. ze heeft idd geen stamboom maar wel een europees paspoort en ze heeft alle prikjes gehad en is nagekeken door de dierenarts. allemaal geen probleem.

ik heb haar idd van marktplaats af. want ik zag eerst een geweldig ander hondje maar haar moeder bleek in polen te zitten. ja dan vertrouw ik het al niet. vanaf begin zij ik al tege me moeder ik wil haar moeder zowiezo zien. en als het kan haar vader ook.

maargoed het is echt een geweldig beestje.. lekker druk en speels. het is niet een hondje wat alleen maar ligt te slapen.. is lekker eigewijs enzo..

Oei dat is een heel berucht adres.
Eeuwig jammer dat je een hond uit de broodfok hebt gehaald.

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 20:54

Afbeelding

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:55

owwwww niet weer 1 he.. ;(

ThePast03

Schattig pupje.

Het is dan wel geen Chihuahua maar dat zal je verder niet veel uitmaken natuurlijk als je een stamboom niet belangrijk vindt. :)

Pistasche

Ahh wat een leukerd :D
Hebben jullie ook al een naam bedacht, of heb ik daar overheen gelezen? :))

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 20:56

ThePast03 schreef:
lovetoulouse schreef:

Oei dat is een heel berucht adres.
Eeuwig jammer dat je een hond uit de broodfok hebt gehaald.

ja de meningen zijn hier over gedeeld. en we hebben ook met die vrouw gepraat.. en wij denken niet dat het broodfok is. en je ziet wel dat ze heel goed voor haar hondjes is. maar dan der bij ik ben heel blij met dr

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 20:57

Pistasche schreef:
Ahh wat een leukerd :D
Hebben jullie ook al een naam bedacht, of heb ik daar overheen gelezen? :))

Jaa ze heet Chanel..

en het is wel een chihuahua..