even voorop! ik ben heel streng wat vlooien betreft, en druppel echt om de 6 weken.
dus voor 3 weken geleden ook weer gedruppeld tegen vlooien!
nu 3 weken later ging ik dus naar mijn broer, verder nix aan de hand, kom ik thuis zit mijn hele hond onder de vlooien, dus ik mijn broer bellen om even aan geven dat ze vlooien hebben en dat ze moeten gaan behandelen.
krijg ik eerst naar mijn kop gesmeten dat de vlooien bij mij weg komen. en dat hun hond nu ook helemaal onder de vlooien zit

ik dacht nou ja als de vlooien bijten gaan ze wel dood dus ik heb het even aangekeken,
kom ik vanmiddag thuis van mijn werk, zit mijn hond helemaal onder het bloed op mijn kont!
hij had zich dus helemaal stuk gebeten. dus ik de DA op gebeld want dit zat niet goed.
kom ik bij de DA ziet hij dat dhani helemaal onder de bulten zat van de vlooien beten en die jeuken heel erg!
dus dhani heeft vlooien allergie.
nu heeft hij een pretnizon spuit gehad voor de jeuk, en ik heb vlooien shampoo en nog weer opnieuw druppels voor in de nek meegekregen.
vanmiddag heb ik dhani gelijk gewassen met die shampoo, want volgens de DA gingen de vlooien daarme gelijk dood, morgen mocht hij nogmaals de druppels in de nek hebben.
ze hebben de plekken op zijn kont kaal geschoren en schoongemaakt. het zijn nu hotspot plekken!
maar jeetje ik had echt niet verwachtdat dhani zich zo open zou bijten op zijn kont.
sorry ik moest het even kwijt. ik kan me zo kwaat maken dat ik ineens de schuld krijg dat de vlooien bij mij weg komen, terwijl mijn hond thuis niet krabte en beet, en na de tijd wel!

nou ja sorry als mijn verhaal misschien een beetje warrig is

hieronder 2 foto`s van de bultjes in de liezen en de plekken op zijn kont!

de klitten die je ziet komt door het wassen het haar was nog nat!