De mama van Kathie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lena01

De mama van Kathie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-09 21:49

Sinds september vorig jaar hebben wij een hondje, een hondje afkomstig uit Hongarije, een heerlijk meisje. Mijn nichtjes hebben haar meegenomen, samen met een broertje, broertje is verkocht, en Kathie is naar ons toegekomen. Nu is mijn nicht dit jaar opnieuw in Hongarije geweest, en heeft speciaal voor ons d'r moeder op de foto gezet.
Ben hier erg blij mee, slechte kwaliteit foto, maar oh, wat vind ik dit gaaf!!
Ik wil dit even met jullie delen :D . Vinden jullie haar lijken? Moeilijk te zeggen van zo'n foto, moeders scheen een fokhond te zijn, die aan een kort draadje lag, en niet stil kon zitten van de energie. Honden hebben het daar heel slecht..

Afbeelding
Haar moeder! Ras is een Puli, haar dreads zijn alleen niet wat het zouden moeten zijn. Maar wat een lief koppie. Ze scheen nu ook een nest te hebben.

Afbeelding
En dit is Kathie.

Afbeelding
In haar jongere jaren. Hier heeft ze toch de wilde haren van moeders.

Afbeelding

Afbeelding
En dit is Kathie nou :)

Pluttersput

Re: De mama van Kathie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-09 09:04

Ik dacht dat zij een zwerfhondje was? Wel leuk dat je dan nu de moeder hebt gevonden! Vind haar er alleen niet echt als een pulli uitzien, meer iets vaag poedelachtigs.

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-09 10:13

Pluttersput schreef:
Ik dacht dat zij een zwerfhondje was? Wel leuk dat je dan nu de moeder hebt gevonden! Vind haar er alleen niet echt als een pulli uitzien, meer iets vaag poedelachtigs.

Ja dat dacht ik dus ook, dat is ons verteld. Behalve de wilde haren rond op haar kop, vind ik het zeker wel een puli lijken, de kop, de bouw van haar neus. Ze heeft inderdaad geen dreads, meer wilde haren. Maar ze schijnt gedekt te zijn door een zwerfhond, en is daar een fokhond in hongarije.