vandaag zaten ze er weer en ik heb ze (zoals wel vaker) wat te eten gegeven. Maar deze keer was moeders er niet bij! Ik heb mijn eigen twee katten in de tuin gezet en de twee kittens binnen en ik heb de dierenambulance gebeld. Ze wilden eerst niets doen omdat de moeder er bij was (al vaker gebeld ja, zijn echt overduidelijk zwerfkittens) maar nu zijn ze dus moeder-loos.De dierenambulance meneer komt er zo aan en inmiddels zijn cute en cuddly het meubilair aan het slopen
als verrassing voor mijn vriend hou ik er eentje en de andere wordt opgehaald. Het zijn 'merkloze' kittens en ze zijn erg mager en hongerig. Zometeen ga ik overleggen met de dierenambulance meneer over dierenarts, ontvlooien, misschien zijn ze wel weggelopen, etc. Voor nu geniet ik van twee spelende pluisjes in mijn woonkamer
mijn twee eigen katten heb ik ook al buiten gezet voor de zekerheid. Winkels zijn hier nu dicht
dus als er eentje hier blijft (en niet over twee weken bij de db opgehaald kan worden) ga ik morgen alle katten hier ontwormen en ontvlooien.
loopt er net eentje over de printer en zet die per ongeluk aan. Printer brult, twee kittens gaan een halve meter de lucht in

Helaas is die ontvoerd en nooit meer terug gezien!