Poes blaast

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Poes blaast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-09 23:30

Hallo Bokkers,

Ik heb nu tijdelijk een poes logee,
Het is de poes die ik ong 15 jaar geleden had gekregen van mijn moeder heb gekregen omdat ik weer "voorgoed" bij haar kwam wonen.
Uiteindelijk heeft dat voorgoed maar een half jaar geduurd :P
Maargoed, heb het dier jaren lang niet gezien en daarna miss 1 keer in de zoveel maanden.
Ze zit altijd in de kast en is heel schuw. Behalve als ze een beetje aan je gewent is.

Aangezien mijn moeder in augustus een paar dagen weg gaat is Cindy, zo heet de poes, bij mij thuis ondergebracht.

Ze zit hier nu 4 dagen, overdag zie je haar eigenlijk niet. 'S avonds gaat ze stil rond lopen.
Maar gister is het me wel gelukt haar te aaien, je zag echt dat ze ervan genoot.

Maar het rare is, dat toen ik haar aan het aaien was.. ze steeds maar bleef blazen. Dit terwijl ze ook aangaf dat ze het lekker vond..
Ik ben dus een beetje in de war :P

Weten jullie wat haar bedoeling nou is? en wat ik nou het best kan doen?

Anoniem

Re: Poes blaast

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 23:46

Zou het als ik jou was gewoon negeren (Wel opassen natuurlijk dat ze je niet verwond) ik heb ook zo'n blaaskat, die om het minst geringst loopt te sissen.
Is een combinatie van angst maar toch vind ze het wel weer fijn die aandacht. Ze is al wat ouder dat zeg je zelf al, gewoon lekker blijven aaien. Komt vanzelf wel goed wss is ze ook wat eenkennig.
Maar pas op voor je gezicht.