Wat een gedoe zeg...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lisaaaa

Wat een gedoe zeg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 19:41

Hoihoi,

een paar weken geleden belde een collega van mijn vader op om te vragen of we een kitten wilde. Dat wilde we eigenlijk wel, één van onze 2 zwerfkatten is namelijk een aantal maanden geleden overreden en we vonden het wel leuk om de jongste thuis een poesje te geven. Nou die kitten die we dan zouden krijgen was een zwerfkitten en zou eerst naar het asiel worden gebracht. Ik denk om even gecontroleerd te worden enzo. Nou dat werd allemaal heel vaag en gaat toch niet door :? . Toen ging ik eens op marktplaats kijken voor een leuke kitten, kittens genoeg op marktplaats en we zagen al meteen een leuk ding. Ik gemaild, maar er was een foutmelding, dus mijn moeder daarna gebeld. Het was van een of andere stichting maar we kregen de voicemail. Paar uur later belde mijn moeder weer, maar alweer de voicemail. Dus ik verder gekeken op marktplaats en zag weer een leuke kitten, weer gebeld... weer werd er niet opgenomen. Gister zag ik dat er net een nieuwe advertentie stond op marktplaats, was ook wel een leuk poesje, ik dus gemaild, maar nog geen antwoord. Dat kan natuurlijk heb het gister pas verzonden.
Net belde mijn moeder weer en nu dus voor 3 verschillende kittens, en ook nu weer allemaal voicemail.

Wat ik en mijn moeder nu zo raar vinden is dat er zoveel katten opzoek zijn naar een nieuw huisje, maar we vinden het niet gek, als toch niemand opneemt of terug mailt ja dan krijgen die katten ook geen nieuw huisje hè. Ik vind het een beetje irritant, die mensen weten dat hun kittens op mp staan dus dan houd je de mail en je telefoon toch in de gaten?

Wij kunnen nu dus geen kitten nemen, terwijl er zoveel kittens wachten op een nieuw huisje. Is dat nu altijd zo moeilijk?

sorry voor het lange verhaal maar ik vind het zo vervelend :o

Billy

Re: Wat een gedoe zeg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:44

waar woon je?
Ik heb 3 zwartwitjes lopen van bijna 9 weken, kom maar halen :)

Lisaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 19:52

Ik woon in Valkenburg, Zuid-Limburg ;) Ik weet niet waar jij woont? anders zou ik heel erg graag een kitten komen halen :D

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:57

Rotterdam, beetje ver helaas :D

Lisaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 20:00

heel klein beetje maar :+

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 20:05

jammer hoor :D

Lisaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-09 22:59

Gelukkig is er nu wel gereageerd op een mail van me :D
Maar dan nog vind ik het heel slordig. Vooral omdat één van de kittens waar we voor belden van zo'n stichting was, die moeten toch al helemaal altijd te bereiken zijn vind ik.
En wie weet morgen wel een kitten :+:

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 10:47

Altijd bereikbaar zijn voor een stichting vind ik ietwat overdreven... Om welke stichting gaat het? Redcat?

Maar leuk dat je een kitten krijgt!