Tot 2 weken geleden dat ik ineens in de waterbak van de hond een papiervisje tegen kwam!! Wel is waar niet wakker meer, en half verzopen.. Heb deze toen aan m'n ma laten zien en bij verteld dat we daar wat tegen moesten doen, je wilt er immers echt neit meer in huis hebben..
M'n ouders zijn er heel laks over en hebben zo iets ach, we hebben er nog geen meer gezien dus deze zal wel verdwaald zijng eweest (ja hoe komt die anders in de waterbak terecht als ze van droge plekken houden en juist in boeken etc. gaan zitten..) Ik heb al gezegd kijk alsjeblieft op zolder al die oude boeken en foto's na!! (hebben van m'n oma toen ze 6 jaar geleden overleden is al de oude boeken en foto's gekregen dus het is echt een paradijs voor die beesten daar..) Nouja zo laks als ze waren, en zo doods als ik was had het gevoel dat alles kriebelde en die beesten overal zaten heb er zelfs slecht van gedroomd

En gisteravond was het dus weer raak,, kwam een zilvervisjes tegen op MIJN kamer

Maar ik ben als de doods voor alles wat kruipt of doet.. en spinnen zijn ook ramp maar die moet ik laten zitten van m'n pa omdat die wel nuttig zijn.. Echter heb ik dus over de visjes al veel gelezen op o.a. bokt.. en ben helemaal panisch der voor geworden.. en dacht altijd als ik de boel maar goed schoon houd dan kom ik ze hier iig niet tegen! Mooi fout gedacht dus..

Sorry moest het gewoon even kwijt,, loop nu te stressen en te doen.. en slaap voorlopig niet lekker meer