Eind mei zijn deze twee broertjes bij mij komen wonen. Mama is een noorse boskat en papa een heilige birmaan, Het was een OEPS nestje en het waren er maar twee. Ze zijn nu dus 16 weken oud. Fokke heeft een vergroeid voorpootje(de kussentjes zitten raar verdeeld, de nageltjes ook en er zit een extra huidflapje op zijn voetje, en het pootje staat iets scheef). Sukke daarentegen heeft kaarsrechte pootjes, maar mist zijn rechteroogje.
De heren zelf vinden echter van niet.

En het zijn dus hele normale kittens.
Kijk en geniet!
Hai. Ik ben Fokke.

Zo zien mijn oortjes eruit(mijn staart ook trouwens), komt door onze pa. Mooi cremekleurtje heb ik he?

*Geeeeeeeeuw* Kijk daar is mn staart al.

Helleeeeeuw. Ik ben Sukke.

Wij 'drinken' regelmatig bij onze grote oom Grijzenste Pwats. Hij vindt dat gezellig en wij ook, kijk maar:

Handje pak is echt een leuk spelletje!

Snoezig ben ik he?

Samen met onze andere oom Zwartenste Pwats op de bank.

We weten het hoor, we zijn leuk.

We doen ook aan sport: synchroonhangen, maar dan in spiegelbeeld, das best nog moeilijk.

Hangjongere Sukke:

Onze oom Zwartenste Pwats moest even wat kopjes kwijt en doet dan bijna een koprol, knap he?

En Grijzenste Pwats viel er bij in slaap

Ik weeeeet dat hij daar lekker tegen ons vrouwtje aan ligt te slapen maar zal ik nou op hem springen of niet?

Neh ik ga ook maar ff liggen. We worden hier heel slecht verzorgd zien jullie dat? Ik ben echt te dun hoor.

Tot de volgende keer maar weer!
Wat zijn ze leuk he?