Mijn vriend en ik hebben blij besloten om een hamstertje aan te schaffen.
Ik heb toen ik jonger was een hamstertje gehad, diertje was heel lief, beet nooit, liet zich zo oppakken, en is drie jaar oud geworden. Dat was een Russische Dwerghamster met een wildkleurtje. Die had ik bij de Intratuin in Assen gekocht, op aanraden van een kennis van ons. Maar goed, die is weg

Vandaag was ik bij een dierenspeciaalzaak (ik zal geen namen noemen) daar hadden ze hamstertjes van een half jaar oud die gromden en piepten en zich niet lieten aanraken. Ik wist niet eens dat hamsters die geluiden konden maken.

Nu ben ik op zoek naar een plek waar ze gezonde hamsters verkopen, die het liefst nog vrij jong zijn zodat ze nog een beetje tam te maken zijn. Ik woon in Groningen en heb een auto, dus ik ben redelijk flexibel qua afstand.
We zijn op zoek naar een Russische Dwerghamster met een wildkleur.

Als iemand me een goed adres kan geven, of nog tips heeft voor de aanschaf waar ik op moet letten, laat dan hier een berichtje achter. Dat zou me heel erg helpen

Kooi, speeltjes en kennis over wat ik moet kopen om een hamster goed te verzorgen is dus wel aanwezig, ik moet enkel weten waar je een leuk gezond beestje kan kopen.