Ik lag net lekker op de bank , voel ik ineen keer een behoorlijk gewicht op mijn hoofd lopen
dus in een reflex strijk ik het van me hoofd af en voel echt kaboem tegen mijn hand dus schrik heel erg en spring van de bank af (een meter of 4 onder begeleiding van behoorlijk wat stemgeluid)
Liep er echt een megabeest over mijn hoofd !!!
Heb geen tijd gehad om een foto te maken was erg koortsachtig bezig te zoeken naar schaaltje of kopje (tuurlijk net weggeruimd)
Maar het was echt een heel raar ding
Ik durfde niet echt dichtbij te komen maar ik dacht eerst dat het een salamander was maar ik keek nog eens goed en had het een stuk of acht pootjes
met een soort van voetje eraan zo'n L'tje (vorm) als jullie snappen wat ik bedoel
En a'ntenne's en tenzij dit een achtvoetig salamandertje van Mars is , is het dus geen salamander
Het ding was ong 6 a 7 centimeter lang en was bruinig en met een langwerpig lichaam wat toch vrij dik was iets dunner dan een potlood
met eens staart eraan die wat taps toeliep
En het tilde met lopen echt een stuk zijn lichaam omhoog , waren geen vleugels aanwezig trouwens
(en nee het is geen sprinkhaan of zoiets )
ik heb al gegoogled maar kan helemaal niks vinden erover
Maar anyhow , ik heb het ding dus niet te pakken gekregen en het zit nu onder mijn bank en ik ben toch wel erg benieuwd wat voor ding het is
Voordat ik iets heel bijzonders kill en of het misschien giftig is ofzo

(tips om zo'n dingvanaf een meter of 3 te pakken , welkom