Ik kweek al een tijdje met verschillende soorten garnalen, had grote bakken staan tot ik ging verhuisen.
Nog 1 bakje, steeds wisselend met soorten want ik vond het een uitdaging om verschillende soorten te kweken.
Gedroomd van een mooie stelling maar ja, ik woon klein, waar ging ik dat ding laten?
Stoute schoenen aangetrokken, vader lief aangekeken of hij wou helpen om een kast op maat te maken, nog liever gekeken en het voor elkaar gekregen

In het begin, het frame klaar en besig met schilderen:

Heel lang lopen dubben hoe ik het afwerken van de kast ging oplossen boven de bakjes.
Aangesien er aardig wat licht boven komt te hangen wou ik niet alles de kamer in laten schijnen, maar wou wel alle ruimte hebben om in de bakken te kunnen. Schuifdeurtjes was niet handig i.v.m. oversetten van ene naar andere bak, deurtjes heb ik een hekel aan want daar stoot ik tegen aan, en een plank omhoog sag ik ook niet sitten want dat kost teveel ruimte.
Gelukkig kreeg ik de geweldige tip van iemand die totaal niet met aquaria besig is om rolgordijntjes te gebruiken, die ook nog eens tegen water kunnen

Het resultaat:

En de plek waar de kast staat:

Het sal waarschijnlijk nu meteen duidelijk sijn waarom ik niet so maar een willekeurige stelling kwijt kon

Met de electra heb ik nog even rusie, het werkt niet soals ik wil dat het werkt, dus er hangt bij de bovenste plank nog maar 1 TL boven, hopelijk van de week 2 soals het plan was.
3 bakjes helemaal schoongemaakt en geschilderd, helaas heb ik mijn dekruitjessysteem niet op de foto geset.
Sand spoelen, voor 1 bakje water + filter uit draaiende bak gebruikt en vullen maar

De linker is gevuld met oud water + filter, hier sitten al wat visjes is, tevens de enige vissen die ik heb.
Over een aantal dagen ga ik bak 2 enten met oud water om so bakje voor bakje op te starten

Overigens sou ik in eerste instantie 8 bakjes van 20x40x40 krijgen en is de kast hier op gemaakt.
Helaas ging die deal niet door maar heb ik andere leuke bakjes van 25x40x25 kunnen bemachtigen, vandaar de ruimte aan de sijkanten. Ooit komen die andere bakjes nog wel