Ik pas dus 3 weken op het huis en op de dieren waaronder 2 honden. 1 van 2 en 1 van 10 jaar. Die oudste had sowieso al artrose, maar daar had ze medicijnen voor en daar deed ze het super op. Sinds ik thuis ben van vakantie en de honden zijn weer bij me vind ik de hond, Laika, al niet lekker gaan. Ze liep raar, was langzaam en wou niet veel meer.
Sinds gisteravond wil ze (bijna) niet meer lopen, valt ze om, geeft ze over en vanochtend wou ze d'r eten niet opeten. Dat laatste is sowieso raar want normaal weet ze niet hoe snel ze haar eten op moet eten.
Ik ben zo bang dat ze gewoon op is en dat ik d'r moet laten inslapen.. Vanmiddag om 10 over half 5 hebben we een afspraak bij de DA en gelukkig is iemand van stal zo lief om met me mee te gaan dat ik niet alleen hoef.. Ze wordt gewoon nagekeken en dan hoor ik meer. Ik wil d'r niet laten gaan maar ik heb al tegen mezelf gezegd, dat als het niet meer gaat dat het dan ook ophoudt. Ik wil haar niet bij me houden omdat ik dat wil, of omdat mijn ouders er niet bij zijn..
Duimen jullie voor me?