Pitbulls scheuren kind (6) aan stukken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Pitbulls scheuren kind (6) aan stukken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 10:25

CATANIA - Een Italiaanse jongen van zes jaar oud is gedood en aan stukken gescheurd door drie pitbulls.

De ouders van de jongen waren uren op zoek naar hun kind en deden vervolgens de gruwelijke ontdekking. De jongen had de pitbulls gevoerd in hun hok, wat hij ook al eerder had gedaan. Deze keer werden de honden echter agressief, mogelijk omdat zij jongen hadden gekregen. De beesten hebben delen van de aan flarden gescheurde jongen begraven.

Het incident gebeurde in een probleemwijk van Acireale vlakbij de stad Catania op Sicilië.

Bron: http://www.telegraaf.nl/buitenland/4453 ... html?p=1,2

Afschieten die honden, incl. de pups!

latnahc2

Re: Pitbulls scheuren kind (6) aan stukken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:27

wat kunnen de pups ernou aandoen???
die honden waren waarschijnlijk niet goed opgevoed.
en zo en zo heel dom om honden met een nest pups te laten voeren door een klein jongetje...erg dom

Princess_

Re: Pitbulls scheuren kind (6) aan stukken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:28

Vind het sowieso dom om een klein kind alleen te laten met honden, welke honden dan ook.

Erg triest allemaal, maar indd die pups kunnen er vrij weinig aan doen.

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:28

Ik vind ook dat de pups er niets aan kunnen doen. Waarschijnlijk zijn de honden niet goed opgevoed, en een kind pitbulls laten voeren in een hok is zo ie zo geen goed idee. ( helemaal niet als er pups zijn! )

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:29

Princess_ schreef:
Vind het sowieso dom om een klein kind alleen te laten met honden, welke honden dan ook.

..knip...

idd .. elk kind elke hond

was er vorig jaar niet een zelfde bericht ? daar vandaan ?

oh_oh

OMG wat erg! Je zult als ouder je kind zo aantreffen....

Te triest!

Mechelfan

Ze hebben vast lekker gegeten....

Denk je dat die pups vals geboren worden? Misschien die ouders dan ook maar afschieten. Die laten hun kindje zonder toezicht bij die honden. Je weet nooit wat een kind van zes met een hond doet.
Misschien is 'ie wel wat hardhandig met die pups gaan spelen. Vrij normaal dat een moederhond dit 'corrigeert'.
Er is niemand die gezien heeft wat er is gebeurt, dus misschien niet zo snel oordelen.

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:30

Nee die pups kunnen er misschien niets aan doen maar hebben waarschijnlijk wel het agressieve/onberekenbare karakter van hun ouders geërfd...

Lijkt me echt erg om je kind zo te moeten vinden, geen woorden voor.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 10:30

Het kan ook karakter zijn van de honden, wellicht dat de pups ook uitgroeien tot valse honden. Zekere voor het onzekere nemen...

En een kind een hond laten voeren? Gaat hier prima hoor... nog geen aan flarden gescheurde en begraven delen kind in en rondom huis gevonden :=

zimbabwe

Jeetje zeg...ongelooflijk dom van de ouders om dat jochie de hondjes te laten voeren in zijn eentje, maar wat ontzettend triest!! Het zal je kind maar wezen! Die honden kunnen inderdaad allemaal aan het gas, inclusief pups, want er zit dus schijnbaar geen betrouwbaar karakter in..

Princess_

Heeft er niks mee te maken of het pitbulls zijn, een hond blijft een hond. Een pitbull zal meer schade aanrichten wss, maar elke andere hond had ook kunnen aanvallen.

Mensen moeten eens na gaan denken voordat ze hun kinderen alleen met honden laten.

Zo was ik gister bij de DA met mijn hondje en die houd gewoon niet van vreemde mensen. Komt er een jongetje aan gaat ie haar nat spuiten en moeder zegt er niets van! Gelukkig voor het jongetje had ik haar vast anders had ie vast ook een hap gekregen.

maikeltje

Een kind hoort niet alleen te zijn met een hond, wat voor eentje dan ook. Vreselijk dit....

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:31

Quellian schreef:
Het kan ook karakter zijn van de honden, wellicht dat de pups ook uitgroeien tot valse honden. Zekere voor het onzekere nemen...

En een kind een hond laten voeren? Gaat hier prima hoor... nog geen aan flarden gescheurde en begraven delen kind in en rondom huis gevonden :=

nog....dat zeg je goed je weet maar nooit.
en om ondschuldige pups af te maken dat vind ik echt een beetje vreemd.

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:32

Quellian schreef:

Ik neem aan dat het kind dan wel onder toezicht voert...

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:32

Zoiu jij die honden ooit nog aan kunnen kijken terwijl je weet dat zijn ouders je kind hebben vermoord? Ik niet..!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 10:32

latnahc2 schreef:
nog....dat zeg je goed je weet maar nooit.
en om ondschuldige pups af te maken dat vind ik echt een beetje vreemd.

Ik zou sowieso beter nadenken en mijn kind niet alleen laten met honden :+

Maar een hond die dit doet of een directe nakomeling is van zo'n hond, mag van mij afgemaakt worden :) Waarschijnlijk zou ik het hoogst persoonlijk doen als het om mijn kind ging.

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:33

dat laatste zinnetje slaat nergens op want die pups hebben helemaal niks gedaan!
en als kleine kinderen dieren voeren zou ik er zoiezo bijblijven maargoed

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:34

het is vreselijk voor die ouders en dat kind,maar ja die honden in een kennel,hun terratorium,hun puppies,er hoeft er maar 1 aan te vallen en de rest doet mee...

ik zeg het zo vaak,ik hoop niet dat een inbreker of onverlaat die hier het terrein opkomt als we niet thuis zijn,ik moet er niet aan denken,die gaat ook in stukjes,simpelweg omdat je 5 honden van gemiddeld 60 kilo die je aanvallen niet overleefd... :n

vermoed zeker wel dat de ouders die honden laten inslapen...denk niet dat je ermee kan leven dat er honden zijn die je kind versnipperd hebben...

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Die jongen had natuurlijk niet de kans moeten krijgen om bij die honden te komen.
Maar toch vind ik het gedrag van die honden, al hadden ze jongen best beangstigend.
Ik vind het niet normaal dat deze honden het kind aan stukken hebben gescheurd en dan ook nog eens de delen begraven hebben. Vandaar dat ik denk dat deze honden niet (meer) geschikt zijn voor de maatschappij.
Overigens had ik dit ook geschreven wanneer een golden retriever, labrador, tekkel enz dit had gedaan.

Wanneer mijn honden dit gedaan hadden, werden ze gelijk afgemaakt.

bulck

situatie op sicilie is gewoon erg. hebben al te kampen met verwilderde achtergelaten honden, die vaak de stranden teisteren. En verder een aparte mentaliteit.

Zonde van het kind, maar schuld ligt bij de ouders

Anoniem

die pups hebben het zelfde (aggressieve bloed) als hun ouders
de kans bestaat dat hun later precies het zelfde gaan doen

of de honden (inclusief of exclusief de pups) moeten worden afgemaakt ligt aan de wet daar in italie (die ik niet ken)

onley

Quellian schreef:

dit is wel een dom verglijkje he ;)

jou honden zijn thuis opgevoed
die honden zaten in een kooi en zullen dan ook waarschijnlijk gebruikt worden voor gevechten

daar stuur je geen kind van 6 naartoe om ze even te voeren

klinkt hard wat ik nu ga zeggen maar toch

zelf schuld dikke bult is makkelijk om dan de hond de schuld in de schoenen te schuiven
en het beest dan maar gelijk af te schieten incl pups die van niks weten

wij zijn de beesten niet die honden ;)

Whinnylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:35

wie weet hebben die pups wel meegegeten, weet jij veel. (hoe zit dat ook alweer als een tijger eenmaal mensenvlees op heeft?)

Ja heel luguber, wil er eigenlijk niet over nadenken.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:36

Ik las ook net op nu.nl! Jezus! Zoiets zou maar gebeuren. Maar wat moet je ook met 3 pitbulls samen in een hok en dan ook nog pups! Als je daar binnen komt heb je nu eenmaal dat ze zichzelf kunnen gaan verdedigen, helemaal als ze met zijn drieen opgesloten zaten, wat misschien ook voor de nodige stress heeft gezorgd? Maar het feit blijft dat je een 6jarig menneke niet bij de honden zou mogen laten, wat voor honden dan ook. Dit soort honden zijn gewoon geen golden retrievers en daar moet je mee om weten te gaan. Je ziet steeds meer mensen met dit ras en het zijn vaak bepaalde types die iets willen compenseren als je het mij vraagt.
Vreselijk ongeluk wat niet had hoeven gebeuren.

Mechelfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 10:36

Pups worden niet vals geboren.....
ze zullen waarschijnlijk wel afgemaakt worden ja.