Heeft iemand een goed idee????!!!! Het liefst om hem in Frankrijk te kunnen laten. Ik ben al op zoek naar de franse dierenscherming, maar mijn Frans is niet zo goed! Ze zegt dat hij hardstikke lief is!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bnb schreef:Zij moet hem zeker niet naar een frans asiel brengen....de condities zijn daar ronduit slecht te noemen! En ze slapen ze daar meestal na 4 weken in als zij net geadopteerd zijn!!!!!!!!!Laat haar toch die arme stakker meenemen en er op haar gemak hier een baasje voor zoeken!
Hij kan er toch niets aan doen dat hij daar geboren is en in de steek gelaten?
Wij kunnen er wel wat aan doen en als je met hem naar een DA bent geweest weet je ook dat hij geen 'enge' ziekten heeft!
Yamcha schreef:Een klinische keuring is niet genoeg om ziektes als rabiës uit te sluiten, hoor.
En sorry, maar als je de hond meeneemt, neem je wel risico's met de honden van andere mensen. Ik zou op zijn zachtst gezegd er niet bepaald gelukkig mee zijn als iemand bij mij in de buurt dat zou doen.
dejavu schreef:In ieder geval fijn dat ie (weer) een baasje heeft.Wel sneu voor je moeder. Het lijkt mij lastig om weer afstand van het dier te nemen als je er gehecht aan bent.
Thuisfront was zeker wel opgelucht toen het baasje op kwam dagen?!