VERMIST kittenpoesje omg Barendrecht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suuzert

VERMIST kittenpoesje omg Barendrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 17:54

Even een vlugge post gezien ik zo de deur uit ga om verder te zoeken.

Amivedi, een andere organisatie en dierenambulance zijn al gebelt!

Half uurtje geleden heeft mijn pa de vuilniszakken buiten gezet. Naar mijn idee waren allebei mijn kittens toen nog binnen maar mogelijk is Zyrah, het poesje ontsnapt want we kunnen haar niet vinden in huis. Zenith is hier lekker aan het eten en het poesje geeft geen teken van aanwezigheid. We gaan er vanuit dat ze hier niet meer in huis is.

Zyrah is 10 weken oud en luisterd nog niet naar haar naam. Mogelijk een beetje psstpsst geluidjes. Ze is vanaf de pootjes tot aan haar buikje helemaal wit. Ook haar kinnetje is wit. Haar kop nek en rug is lichtbeige/grijs gestreept. Ze heeft onder haar kin een roze kale plek zitten van het stoeien met de andere kitten.

Wij gaan nu weer naar buiten verder zoeken. Foto word er dalijk nog opgezet ik vind zoeken nu even belangrijker. Mochten jullie haar hebben gezien laat het alsjeblieft even aan mij weten via dit topic of pb. Gelieve geen email want mijn mail doet het niet vanwege oude computer.

Amivedi is gebelt, een andere dierensite heb ik gebelt en de dierenambulance. Mocht je haar vinden kun je ook daar mijn telefoonnummer vragen.

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 18:16

Heb zeker een half uur binnen gezocht dus ik ging er vanuit dat ze echt weg was. Ik naar buiten met mijn fiets, ik kom terug en wil boven gaan zoeken zegt mijn vader ligt ze niet onder de tafel. Hij kijken, schuift hij haar in een mandje de tafel onderuit. Ze had blijkbaar geen honger en is er doorheen geslapen.

Kitten is dus terrecht (en niet weggeweest haha). Zal even temmen dat het topic op slot kan.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:19

:D Nou gelukkig maar! Mijn katten zijn er ook ster in, zich te verstoppen :+ Veel plezier met je poeskes!

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 18:19

gelukkig maar! :P

050206051012

Re: VERMIST kittenpoesje omg Barendrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:11

Pfffffffffff gelukkig maar!

Ik was onlangs ook een kitten kwijt en ik had net de wasmachine aangezet. Na zoeken zonder resultaat de wasmachine uitgezet en in paniek tegen vriendlief gezegd dat hij de wasmachine leeg moest halen.

Lag die muppet achter een andere kat in de krabpaal te maffen :+

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 19:22

Haha dan schrik je je eigen rot. Bij ons stond ook de wasmachine aan toen ze net zoek was en ik roepen naar pa ik doe dat ding niet open hoor kijk jij maar..maar hij had een nieuwe was erin dus ze kon er niet in zitten. En ik staren naar dat draaiende wasje |(

Mars

Re: VERMIST kittenpoesje omg Barendrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 19:57

Kitten is gelukkig weer terecht,
hier dus een slotje :)