ik ben rocky
ik ben een vondeling en op 26 juni 2009 in het asiel in eindhoven terecht gekomen
ik had een cherry eye aan mijn rechteroog en ben daar op 9 juli aan geopereerd
in het asiel hebben ze mij bob genoemd

op 3 juli zagen mijn huidige baasjes mij op de site staat van dierenasiels.com en ze waren op slag verliefd op me

dit waren de fotos en de tekst van de advertentie;

Rasgroep: Dogachtigen en Berghonden
Ras: Boxer
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Reu
Kleur: Bruin wit
Kan bij andere honden: Onbekend
Kan bij Katten: Onbekend
Kan bij kleine kinderen: Onbekend
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis zijn: Onbekend
Kan mee in de auto: Onbekend
Omschrijving:
Bob de Boxer kwam bij ons binnen als vondeling en is tot nu toe nog niet door zijn eigenaar opgehaald.
Bob is een enthousiaste, vrolijke en zeer lieve hond. Waarschijnlijk kan hij goed overweg met andere honden, maar dit weten we nog niet zeker. We weten sowieso nog niet zo veel over Bob, want hij is nog maar net een paar dagen binnen.
Zoals u ziet heeft Bob een Cherry eye. Hier gaat hij nog voor naar de dierenarts en dan wordt ook zijn leeftijd geschat.
Zodra wij meer informatie hebben, komt dat uiteraard hier op de site te staan. Wilt u in de tussentijd alvast kennis maken met Bob? Neem dan even contact op met ons asiel om een afspraak te maken
dus hebben tamara en jan-willem direct een mail gestuurd om een afspraak te maken met de verzorgers van het asiel want ze wilden me graag beter leren kennen
en ja hoor; op 10 juli was de afspraak en ik vond tamara en jan-willem kei leuk en gezellig
zogezellig dat ik bij de eerste ontmoeting een plasje liet op de schoenen van tamara

oeps, was een foutje van me

daarna heb ik tijdens de kennismaakwandeling ff voor model gespeeld

daarna heb ik ook kennisgemaakt met milo en die vond ik heel leuk en ik wilde spelen, rennen, springen, spelen, rennen en gek doen

maar milo was nog wat afstandelijk
op deze dag hebben tamara en jan-willem besloten mij te adopteren
jipppieee
ik moest op 15 juli nog op controle bij de da voor de nazorg van mijn cherry eye en als alles goed was mocht ik mee naar huis met tamara en jan-willem
op 14 juli zijn we nog met zijn allen en met de ouders van jan-willem een wandeling gaan maken
en toen hebben we samen nog even voor model gespeeld

en op 15 juli kwam het goede nieuws; ik was helemaal gezond en mocht mee naar huis met tamara en jan-willem
ze hadden ondertussen ook een nieuwe naam voor me bedacht
aangezien ze al hun dieren vernoemen naar acteurs uit films heet ik nu rocky (balboa van de bokser films; toepasselijk he want ik ben ook een boxer

en sindsdien is het leven een dol feest
ik ben heel lief alleen ben ik nog niet helemaal zindelijk maar dat doen de baasjes mij nu leren en ik doe het heel goed vinden ze
af en toe laat ik nog een plasje in huis; vooral als ik net heb gespeeld(en dat doe ik heel vaak

maar ik doe mijn best en oefen er hard op en dan komt alles goed zeggen mijn baasjes
ik eet, wandel, slaap, speel, eet,wandel, slaap, speel en nog veel meer leuks elke dag

milo en ik zijn de beste vrienden en we spelen de hele dag;

of ik speel met een van mijn tientallen speeltjes

pffffff; ff uitrusten

(heb beetje op mijn kussen geknoeid met mijn drinken

en weer ff hoiiiiii zeggen en poseren

nou doei!! Tot de volgende keer; zie voor meer info en het volledige verslag;
[BB] nieuwe aanwinst; boxer puber ;) tips, ideeen welkom