Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nightfall schreef:. De dierenambulance is door diverse mensen gebeld, maar die hadden er blijkbaar geen haast mee.
Anne_GTI schreef:Kon die kat niet op de kant komen? Want als ie op een nest zat was ie dus niet al verzopen. Als zo'n nest krakt kunnen ze wel zwemmen, al worden ze daar uiteraard niet blij van.
Rinde schreef:Evelijn schreef:Waarom springt er niemand die ochtend niet in het water om katje gewoon te redden?
Wel erg sneu natuurlijk voor het katje. Maar schuld van de dierenambulance vind ik dit niet.
Dat vraag ik me ook af.
Evelijn schreef:Waarom springt er niemand die ochtend niet in het water om katje gewoon te redden?
Wel erg sneu natuurlijk voor het katje. Maar schuld van de dierenambulance vind ik dit niet.
Moelie schreef:Evelijn schreef:Waarom springt er niemand die ochtend niet in het water om katje gewoon te redden?
Kan toch dat er niemand op dat moment in de buurt van het katje was? Dus dat het katje al verdronken was voordat iemand het had gezien?
Ik vind het WEL de schuld vd dierenambulance.. Ze zijn niet voor niets dierenambulance en horen gewoon direct te komen na een melding.Achterbaks dat ze dat dan niet doen. Dan zijn ze in mijn ogen geen echte dierenliefhebbers.