Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rockwitch schreef:Mijn kitten krijgt 's ochtends kittenbrokken van de whiskas met een half zakje natvoer eroverheen. En als het op is krijgt ze weer nieuw erbij. Ik heb nog 2 katten rondlopen die ook wel eens ervan snoepen natuurlijk, maar die kleine eet ook gerust wel eens wat voer van de volwassen katten.
Suuzert schreef:Behalve als ze zichzelf weer onder poepen. Ik ben niet zo'n meut hoor, als mijn katten een beetje vies zijn dan zijn ze dat maar, echter komen ze niet buiten dus dat is al niet van toepassing. Maar zitten ze onder de stront dan gaat er bij mij toch echt een handschoentje over mijn handen en hebben ze even pech. Vinden hun niet leuk, maar ik vind een gore bank ook niet leuk.
En wat betreft de bus, tja ik ben wat dat betreft een makkelijk mens. Ik moest ze meenemen en dat was de enige optie. Ze vonden het niet eng en hebben er niets aan overgehouden. De auto van mijn pa zit ook onder het zand en modder van zijn werk. Dus daar til ik niet zo zwaar aan moet ik zeggen. Het was eenmalig en de dag erna had ik een afspraak bij de DA hier.
duChambre schreef:tsja dan snap ik het opzich wel. ik zou al nooit jonge kittens op hun eerste reis in de bus meenemen (bussen zijn vies, vol met bacterien, en de kittens zijn vaak nog niet geënt) maar dat is natuurlijk jouw keuze. dan snap ik wel dat je ze 1x in bad hebt gedaan, neem aan dat je ze in het vervolg zelf laat wassen