Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirijam schreef:Nu ben ik een tijdje overgegaan op Pro Plan Zalm en Rijst omdat dit voer is voor hondjes met gevoeligheid voor eiwitten (dit raade de DA mij aan) maar ook dit hielp niet echt.
mirijam schreef:Bedankt voor alle reacties, m'n hondje heeft nooit echt gespeeld met ballen of beestjes dus als ik daar mee aan kom denkt ze wat moet ik er mee?!?
Misschien moeten we toch wat langer nog eens dat voer proberen.
En ik heb het idee dat ze er in de winter helemaal niet zo veel last van heeft dus misschien zijn het dan toch de pollen.
En ja eigenlijk zouden we een bloed onderzoek moeten doen, al zei mij DA toen dat dat vaak honderder euros kost en vaak uit loopt op niets. vandaar dat ik daar nooit verder mee ben gegaan.
Ik vind dat vetaderm goed klinken dit koop je gewoon bij de DA?
mirijam schreef:koolvis en rijst?
En kook je dit zelf en in welk hoeveel heden geef je dit?
Daarnaast mogen ze zeker niets anders meer?
LimaMambo schreef:Thats_Me schreef:Laat de anaalklieren eens checken. Symptomen die wijzen op een probleem daarmee zijn o.a. aan de pootjes knagen en ook aan het achterwerk net bij de staartbasis.
Dit wort vaak over het hoofd gezien.
vaak als een hond last heeft van anaalklieren, gaat ze zo raar over de grond schuiven
Suuzert schreef:Waarom nu zelf gaan dokteren als je nog niet alles hebt uitgeprobeerd wat betreft dierenarts? Stel dat die hond serieus iets mankeert en het te vinden is via dat bloedonderzoek dan doe je dat toch. Dit gaat nu al twee jaar aan de gang en nog geen bevoordering, ik vind dat zeer kwalijk.