Kitten 1: Zwart met witte pootjes, witte borst en een zwart hoofd, geel/groene ogen.
Kitten 2: Zwart met witte pootjes, witte borst en een witte streep op het voorhoofd, geel/groene ogen.
Kittens zijn een beetje schuw, zien er gezond maar mager uit. Zijn vermoedelijk "zusjes". Het zijn in mijn ogen geen "normale" huistuinen keukenkatten. Ze hebben een beetje spitse oren en lange poten en tenen en ( vindt ik) een lange staart. Kitten 1 heeft ook een kromme staart met 3 knikken erin.
Kittens zijn gevonden in Harderwijk op de eerste verdieping van een flatwoning. Ze lagen al een week bij iemand voor de deur.
Hopelijk mist iemand ze heel erg, want het zijn leuke en mooie katjes en ik kan ze zelf niet houden. Mocht de eigenaar zich niet melden word er uiteraard een nieuw baasje voor ze gezocht. Amivedi is inmiddels ingelicht.
Op laten halen door de dierenambulance lijkt me het beste voor deze kittens.
Tin
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-09 00:19
Ja ik werd gebeld door iemand dat ze bij mensen voor de deur lagen al een week. Was in de buurt dus toen ben ik ze maar gaan halen. Inmiddels heb ik een vast tehuis voor ze gevonden, mocht de eigenaar zich niet meer melden kunnen ze daar blijven wonen. Ze zijn inmiddels ontwormd, ontvlooid en verhuist naar een boerderij met een heleboel ruimte en andere kattenspeelmaatjes. Ze staan nog steeds op amivedi en we zien wel of er nog iemand langs komt, en zo niet zijn ze in ieder geval goed terecht gekomen.
@ Xono Kater die ook op de betreffende boerderij woont heeft ook 3 knikken in ze staart, die kwam van het asiel en die hadden ze zo gevonden. Ziet er best raar uit, alsof die 3 keer ze staart tussen de deur heb gehad.
Anoniem
Geplaatst: 17-07-09 00:34
XoNo schreef:
3 knikken in de staart? Is dat wel goed?
En een week bij iemand voor de deur en jij bent de eerste die ze opvangt?
Nou dat was ook het allereerste wat me aan dit verhaal opviel;