Onze huisdieren (kat en hond) eten voornamelijk vliegen of muggen. Ook heb ik onze hond ook wel eens hommels zien vangen en opeten.. xD ze zijn nog nooit ziek geweest dus ik weet niet of het kwaad kan als dieren insecten eten... Weet je zeker dat het door de insecten komt? Misschien heeft je kat eens een keer wat verkeerds gegeten buiten ofzo..
Dreamybol
Geplaatst: 15-07-09 11:16
Ik heb een allergische kat en die mag niets anders eten dan haar brokjes. Ze komt nu met het mooie weer graag in de tuin en we merken aan haar dat daar dus beestjes snoept. (Diarree, meer uitslag dan anders.) We proberen d'r wel in de gaten te houden, maar helemaal voorkomen lukt niet.. Denk dat het aan de gevoeligheid van een dier ligt of ie er wel of niet op reageert.
Als hier een vlieg voorbij zoemt zijn ze er met zijn 2en achteraan hoor, en gevangen is opeten Geen lekker gezicht maar ik zou het echt niet weten of het goed of slecht is!
LovingTweety
Geplaatst: 15-07-09 11:24
Die van mij vangen en eten alles wat in huis komt. Eerst alles ontleden en dan lekker opeten Moet eerlijk zeggen dat ik nooit meer dat ze er last van hebben.