Kat pest hond. Hondje plagen, kusjes vragen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amandavd

Kat pest hond. Hondje plagen, kusjes vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 21:53

Hallo Bokkers,

Ja het is een echt gemeen kreng, die kat van mij. Terwijl zij op haar gemak door de voortuint drentelt, ze rustig gaat zitten precies voor het raam om zich te wassen en met haar staart te zwaaien, vliegt onze hond tegen het glas op, blaft en piept hij. En zij blijft rustig zitten, en kijkt hem aan met zo'n blik van 'Gna gna gna, dat is dubbel glas. Pak me dan als je kan.' Ze kan alle kanten op, maar ze blijft heen en weer lopen voor de ramen soms, gewoon om hem te pesten. En daarna gaat ze met haar rug naar hem toe zitten, of loopt ze langzaam uit het zicht.

We proberen de hond van de ramen weg te houden, maar zodra hij haar ziet....

Wie heeft er nog meer zo'n gemene kat?

Thioro

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:15

Wij!

We hebben 4 katten, 3 katers en 1 kattin en die kattin heeft teveel naar lady en de vagebond gekeken.
Spelletje nummer 1: elke kater een pak rammel gaan geven zonder reden, zie je de jongens er een beetje beduusd bijzitten.
Spelletje nummer 2: verleidelijk miauwen naar de kater van de buren (die helemaal smoor is op haar) als hij dan in de buurt komt schreeuwt ze moord en brand waarop onze honden op die kater vliegen.
Spelletje nummer 3: onze bordeauxdog treiteren (ze doet het niet bij de andere hond). De hond is hier nog niet zo lang en in het begin dacht hij dat katten leuk speelgoed waren waardoor hij op z'n kop kreeg van ons. Die sl*t van een kattin van ons vind het nu geweldig grappig om parmantig en vooral heel treiterig voor z'n neus te paraderen. Als de loebas het dan waagt om z'n hoofd op te tillen begint ze weer moord en brand te schreeuwen. Tegenwoordig geven we dus de kattin op haar kop en houden we de hond niet meer tegen als hij een sprong in haar richting doet.
Spelletje nummer 4: gezellig op schoot komen liggen om vervolgens hysterisch blazend elke kat die het waagt in de buurt te komen aan te vliegen, nadeel voor ons is dat onze billen niet katslipbestendig zijn (vrij pijnlijk dus soms).

Kattinnen kunnen echte bitches zijn.

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 22:45

goh, heel herkenbaar. Alleen dan niet per se tegenover honden, maar wel tegenover andere katten. En dat is, hoe toevallig, ook een poes. Zij gaat tegen onze 2 andere (ex)katers blazen als ze te dicht in haar buurt komen en als wij haar aanhalen en die anderen eventjes naar haar kijken op dat moment. Echt een kreng is het. Tegen de honden is ze wel heel lief, die laat ze gewoon met rust en de honden haar ook.

Ik denk dat jouw hond gewoon even flink een kras op zijn neus moet krijgen van jullie kat en dan gaat het vanzelf over. Wij hadden ook dat probleem met onze hond, die vond dezelfde poes van bovenstaande verhaal erg interessant en leuk om achteraan te rennen. Die poes die vond het heel eng en rende dus de hele tijd weg, totdat we een kater kregen die wel een lel gaf. Het was gelijk over na een week.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 10:33

Oh dat gedrag is niet verwonderlijk dus :+ Wij hebben ook zo'n jaloerse poes. Als mijn vriend en ik op de bank zitten en zij ligt bij m'n vriend op schoot wil de kater soms bij mij op schoot komen liggen. Zodra hij op de bank springt aan mijn kant moet je haar al in de gaten houden of waarschuwen, anders haalt ze gerust naar hem uit met een berg blazen erbij. Hij rent dan weg en zij gaat weer prinsheerlijk uitgebreid soezen op schoot :+ Tenminste als ze daar de kans voor krijgt, meestal krijgt ze enorm op d'r kop van ons met dat gedrag.

Ze wil graag dat het huishouden om haar draait :roll: Aai ook vooral de kater of de 2 nieuwe poezenkittens, dan staat ze er gelijk met d'r kont tussen :+ En andere momenten zit ze de kater of de kittens te likken. Ze kan ook ineens naar de kittens blazen al zitten die met de ruggetjes naar d'r toe. Verwend nest :+ Terwijl ze verder dus echt een wereldschat eerste klas is :? Spoort niet :+

050206051012

Re: Kat pest hond. Hondje plagen, kusjes vragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:33

Wij hebben een kat die de honden klappen geeft als ze blaffen of te hard door het huis rennen. Dominante trien is het, want ze gaat met haar rug omhoog in de deuropening staan wachten tot de honden voorbij lopen (wat ze tegenwoordig niet meer durven).

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:42

Hahaha, die van mij is ook echt een loeder wat betreft mijn hond :D
Mijn kat wacht tot de hond niet oplet of ligt te luieren en zal dan ineens uithalen of er bovenop springen _O-

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 11:46

Mayo schreef:
Oh dat gedrag is niet verwonderlijk dus :+ Wij hebben ook zo'n jaloerse poes. Als mijn vriend en ik op de bank zitten en zij ligt bij m'n vriend op schoot wil de kater soms bij mij op schoot komen liggen. Zodra hij op de bank springt aan mijn kant moet je haar al in de gaten houden of waarschuwen, anders haalt ze gerust naar hem uit met een berg blazen erbij. Hij rent dan weg en zij gaat weer prinsheerlijk uitgebreid soezen op schoot :+ Tenminste als ze daar de kans voor krijgt, meestal krijgt ze enorm op d'r kop van ons met dat gedrag.

Ze wil graag dat het huishouden om haar draait :roll: Aai ook vooral de kater of de 2 nieuwe poezenkittens, dan staat ze er gelijk met d'r kont tussen :+ En andere momenten zit ze de kater of de kittens te likken. Ze kan ook ineens naar de kittens blazen al zitten die met de ruggetjes naar d'r toe. Verwend nest :+ Terwijl ze verder dus echt een wereldschat eerste klas is :? Spoort niet :+

Lijkt die van mij wel :Y) dacht dat alleen ik zo'n over t paard getilde dame had, maar ben gelukkig niet alleen zie ik :Y)

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:25

Heerlijk die verwende nesten! Het zijn ook meestal poezen... ach ja, meeste vrouwen zijn gewoon krengen ;).