Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Ik heb een tip voor je,en die werkt echt! Mijn hond een kruising friese stabij had altijd jeuk,beet en krabte zich helemaal kaal tot bloedens toe.Veel bij D.A geweest maar na een aantal medicijnen en prikken wisten die het ook niet meer.Zijn dikke volle staart was net een varkensstaartje,zo dun en kaal.Toen hoorde ik dat ik er paarden hoefteer op moest smeren.En echt ik zweer het,het heeft geholpen.Het duurde effe en het is wel een vies zootje,maar mijn hond is er helemaal van genezen.Hij heb nu een hele dikke volle vacht en nooit geen jeuk meer.Als ik de teer op zijn rug smeerde met een kwast,deed ik hem een honden t-shirt aan,want anders komt in je huis alles onder de zwarte teer.Als je dat meteen schoon maakt is het schoon te krijgen.Ik kan je foto's sturen van me hond hoe die eerst was met jeuk en hoe die later is.Ook hij werd mager door al die jeuk.
Ik heb in een reformwinkel nagevraagd of die teer kankerverwekkend is,dat werd n.l. gezegd.Maar die man zei,vroeger werd iedereen ermee behandeld die jeuk of exceem had.het is nooit bewezen dat het dus slecht of gevaarlijk zou zijn.Je moet wél de zuivere teer hebben,die van rademakers,Stockholm hoefteer uit de metalen blikken.Als je vragen hebt,mail me maar.