en het hele spul opgehaald samen met een voorraad voer en kattenbakkorrels. En nu hebben we dus weer gezinsuitbreiding. Die hebben we maar in de logeerkamer ge-installeerd. Mama is een superlieve poes, erg schattig, zorgt super voor de kittens en is ook erg lief naar ons toe. Ik moet elke dag de kittens wegen en dat vindt ze geen probleem. Ze heeft dus 6 kittens, netjes verdeeld in 3 katers en 3 poesjes. De katers zijn zwart en 2 x cypers gestreept. De poesjes zijn 2 x schildpad en een cypers driekleur. Nee, ik hou er geen eentje van. Wij zijn nl. pleeggezin voor kittens en we doen dit al 9 jaar en 15 nestjes hebben we al gehad. Als ik uit elk nest een kitten zou houden, hadden we nu een huis vol. Dus we genieten met volle teugen van dit nieuwe kroost. We spelen en knuffelen nog volop met de 2 grote, maar zodra die weg zijn, hebben we onze handen weer vol met deze 6. Aangezien jullie vast benieuwd zijn naar de foto's bij deze dus. 
mama kijkt naar buiten naar de regen (vast blij dat ze binnen zit)

alle prutjes bij elkaar

heel tevreden ligt ze daar.

Het cypers driekleur poesje

nog een schattig koppie

nogmaals alles op een kluitje

nog een keer het cypers 3 kleur poesje.
Ik zou het leuk vinden als je even een berichtje achterlaat

. Ze speelt met de kittens en ze wordt wel een dagje ouder, maar is naar omstandigheden redelijk gezond. En verder het is het natuurlijk heel dankbaar werk het verzorgen van de kittens. Ze worden sociaal en we proberen er altijd knuffelkatjes van te maken. Ik moet toegeven dat ze ook heerlijk worden verwend.