Kat ontsnapt uit camper op parkeerplaats in Frankrijk...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alenthe05

Kat ontsnapt uit camper op parkeerplaats in Frankrijk...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 14:56

Na aanleiding van het bericht uit de telegraaf van vandaag...

Er zijn mensen geweest die perongeluk een kat hebban laten ontsnappen uit hun camper terwijl ze richting hun vakantie adres aan het rijden zijn... Nu zit die huiskat daar helemaal alleen op die parkeerplaats in Frankrijk en niemand kan hem nu pakken omdat hij zo bang is...

Die mensen hebben 30 minuten gezocht en doorgereden..
Doe je toch niet???

FriesWytske

Re: Kat ontsnapt uit camper op parkeerplaats in Frankrijk...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 15:03

Waarom niet.

Ik heb een tijdje geleden een ongeluk gehad. En daarbij ontsnaptte mijn hond. Hebben de hele middag om hem gezocht. Niet gevonden. Volgende dag zag de zoon van een buurvrouw haar in een maisveld. En toen hebben we haar 's avonds daar vandaan gehaald.

Daarmee wil ik zeggen de poes kan wel weggevlucht zijn. En de baasjes hebben gezocht. Maar als ze zich niet laten zien. Weet je niet waar ze zijn. Denk dat ze de politie e.d. wel hebben ingelicht.

Maar waarom neem je je poes mee op vakantie. Daar kan ik me kwaad over maken. Kijk een hond kun je aan de lijn houden. Maar de meeste poezen niet.

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 15:07

Ik vind het een raar verhaal en vind dit ook niet echt iets waar je een mening over kunt vormen... en zeker niet als het uit de telegraaf komt :o

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 15:09

Ik zou dat ook niet doen nee, het is wel jou dier, waar jij de verantwoording voor neemt.
Ik zou daar wel blijven wachten waar hij ontsnapt is, desnoods met een bakje eten, komt hij niet, dan kom ik 's avonds wel terug of de volgende dag.........

Alenthe05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-09 15:25

Zelf zou ik daar namelijk niet eerder weggaan voordat ik mn kat weer had...

Mijn katten blijven namelijk lekker thuis als ik op vakantie ben dus bij mij zou dit nooit gebeuren

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 15:29

Tja ik vind het zielig, ik was ook niet weggegaan.

Maar ik begreep dat het ontsnapt was toen ze uit waren gestapt, had dan dat beest even eerst in een reismand gedaan of doe een riem om.

Of beter nog, laat katten thuis.

Ik vind half uur wel erg snel, zo kort en dan al opgegeven, en hup verder reizen.

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:13

Jeetje, dat lijkt mij inderdaad wel vragen om moeilijkheden wanneer je je kat meeneemt... Misschien konden ze geen oppas voor het beestje thuis vinden?? Maar toch, geen excuus... :(

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:15

Ik ben er op zich niet op tegen dat ze de kat mee hebben genomen op vakantie. Maar ze hadden op zijn minst nog wat langer kunnen blijven zoeken!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:17

hoe is het afgelopen met het beestje dan?
Katten zijn ook geen dieren die je meeneemt op vakantie, katten hechten zich aan hun eigen huis en hebben veel stess als je ze steeds verplaatst :\

Daantje1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 22:22

Tja. sommige mensen denken niet verder na dan hun neus lang is zullen we maar zeggen.
Hopen dat het wel goed komt met de kat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:28

Wij namen onze kat ook wel mee op vakantie, maar dan letten we wel wat beter op hem dan dit :\

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-09 23:32

Ik zou mijn kat ook niet mee nemen op vakantie. Dan ben ik veel te bang dat hij ontsnapt zoals in dit geval.

Ik denk dat deze kat eindeloos op zoek gaat naar zn baasjes/huis.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 02:15

[NM] > [BB]

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 02:17

Wie neemt er uberhaupt zijn kat mee naar Frankrijk. Wat is dat voor iets doms!!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 03:22

Dat ze hun kat mee willen nemen op vakantie moeten ze zelf weten natuurlijk! Wat wel triest is is dat ze na een half uur zoeken weer verder rijden. Lijkt nu net zo'n gevalletje van mensen die voor (tijdens) hun vakantie hun beest dumpen. O nee, dan hadden ze helemaal niet gezocht!

Chichiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:20

flappie28 schreef:
Dat ze hun kat mee willen nemen op vakantie moeten ze zelf weten natuurlijk! Wat wel triest is is dat ze na een half uur zoeken weer verder rijden. Lijkt nu net zo'n gevalletje van mensen die voor (tijdens) hun vakantie hun beest dumpen. O nee, dan hadden ze helemaal niet gezocht!

Helemaal mijn gedachte...Misschien heeft hij een chip alleen geregistreerd in NL...
In NL hadden ze de baasjes terug gevonden...nu in Frankrijk ws niet...Krijg iig een
naar gevoel bij dit verhaal...

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:37

Ik was eens met mijn vriend op vakantie op een camping in Julianadorp aan Zee. Naast ons stond een al wat ouder Duits stel met een camper. Zij hadden een kat bij zich die losliep voor de camper en eigenlijk niet verder ging. Zij hadden de kat gevonden op een camping in Frankrijk en sindsdien ging het dier elk jaar vrolijk mee naar de camping. De kat wist niet beter en hij kon ook gewoon loslopen.

Kijk als het nou op die manier gaat dan kun je gerust een kat meenemen. Ik ben er zelf alleen geen voorstander van.