Een tijd geleden heb ik hier in de dierenwinkel een zwarte hamster gezien, En nu wou ik eigelijk geen kleine huisdieren meer maar k vond hem/haar zooo geweldig dat ik spijt heb dat ik hem/haar niet heb gekocht ...
T was trouwens geen dwerghamster ofzo, Gewoon "goudhamster" maar dan zwart... Weet iemand waar ze te koop zijn en of ze ook een aparte naam hebben,Zoekt iets makkelijker .
ik zou even bij google naar knaagdierenopvangen zoeken in jouw buurt. Vaak worden ze daar beter verzorgd dan in de dierenwinkels en krijg je een beter advies. Mooie hamster zeg! Alhoewel ik de syrische hamster leuker vind .
Specials
Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-09 20:38
k heb even gekeken en de dichtbijzijnde is in 's-Gravenhage En dat is best nog een eindje weg voor mij omdat ik nog steeds niet begonnen met me rijlessen, En dr staan geen hamsters op
Kirja
Geplaatst: 09-07-09 20:48
De goudhamster word ook wel syrische hamster genoemd, kijk maar eens op marktplaats... een heeeleboel hamsters te koop altijd En anders kan je het hamsterforum nog proberen.
Die op het plaatje (dwerghamster) heb ik. Die is ook groter als een normale dwerghamster, ietsjes. Ik heb alleen ook het idee dattie wat valser is. Ik krijg deze hamster niet tam. Maaaaar het is wel een plaatje.. dat zeker.
deze zwarte kleur is geen ras ofzo, Je kunt ze eigelijk overal wel krijgen. Je zou het eens kunnen proberen in opvangen, goede!! dierenwinkels en van marktplaats! @winanda, De kleur maakt niks uit dat ie vals is, Vertrouwen winnen, en eigelijk niet uit een dierenwinkel halen(komen van broodfokkers)
Bij de syren bestaat de zwarte kleur al een hele tijd, weinig bijzonders aan en wel regelmatig te vinden. kijk eventueel op www.dehamster.nl/forum voor hobbyfokkers bij jou in de buurt.
De zwarte kleur voor russen is een nieuwe mutatie en nog in ontwikkeling. Van de zwarte rus wordt nog wel eens gezegd dat ze iets moeilijker tam te maken zijn. Bij die van mij heb ik daar niks van gemerkt, maar goed.
@tatjalove; waarom denk je dat het een campbelli is? Lijkt mij toch echt een rus