Eerst even wat foto's uit de oude doos

Vorige week zijn we naar het "bos" geweest. In het midden van het bos is een grote vlakte waar heel hoog gras stond. Billy vindt grashoppen geweldig, dus dat deden we dan ook regelmatig. Billy zijn teleurstelling was dus ook groot toen we aankwamen en zagen dat het gemaaid was

Vrouwtje daar in tegen had het niet zo leuk als Kid..... werd volledig lek gestoken door een kudde gemuteerde neefjes....
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VEH3HR8J.jpg
Kid ging meteen op onderzoek uit. Billy en ik gingen lekker in het gras liggen. Billy kan helaas niet los, dus die moest bij mij blijven.

Zie je mij nog???

We zijn nog druk bezig met terugkomen op commando... mevrouw kan het best. Maar is aardig selectief met wat ze wel hoort en wat ze niet hoort.
Dus ben ik opgestaan en naar de andere kant gelopen... ze is ons vanzelf wel kwijt.
En ja hoor. Ze was ons kwijt, maar nadat ik even floot kwam ze in rap tempo aangerent

Die oren

Daarna was ze wel even genezen van het onderzoeken. En ging ze bezig met haar andere grote hobby: Billy terroriseren

En dat houdt in: aan zijn staart hangen, in zijn poten bijten en aan zijn riem hangen. Dit tot grote ergernis van Billy. Ze krijgt ook zeer regelmatig een snauw en een hap. Maar dat maakt het alleen maar leuker

Dit vond Billy ervan:

Vrouwtje moest er toch maar even tussenspringen. Arme bill werd helemaal gek.
Maar ja.... wie was toen de sigaar??
VROUWTJE
Eerst in vrouwtjes sjaal hangen:

Toen vrouwtjes handen opeten:

Houtgreep:

En toen vrouwtje er ook zat van was. Ging onze teckel doen waar een teckel voor bedoeld is:
GRAVEN:

En weer op onderzoek:

Tot de volgende avonturen van onze Kid!!!