Na wat gedoe met mijn moeder ben ik bij mijn vader gaan wonen (mijn ouders zijn gescheiden). Gister overleg met paps en ik mocht mijn Mimi (zwarte poes van 10 jaar die ik gekregen heb toen ik 8 was) ophalen, die woonde nog bij moeder. Dus ik m'n moeder opbellen of ik Mimi op kon komen halen. Toen viel het stil......
.... Ze had Mimi weggebracht naar 2 bejaarde mensen want ze dacht dat ik haar toch niet kon houden.
Dus zonder overleg is mijn beste maatje, die me 's ochtends altijd wakker kwam maken en dan dicht tegen me aankroop onder de dekens, mijn maatje die altijd bij me kwam als ik het moeilijk had zomaar weggegeven aan andere mensen.
Ik vind het echt heel, heel erg en was gister ook helemaal overstuur.
M'n vader vond het heel rot voor me en stelde voor een andere kat te nemen. We hebben een beetje rondgekeken op marktplaats en kwamen op een lief grijs katertje uit. Diezelfde avond zijn we nog gaan kijken en helemaal onder de indruk van zijn charmes hebben we hem maar meegenomen.
De meeste spulletjes hadden we nog staan, de rest heb ik vanmiddag geshopt voor hem, voor 35 euro aan speeltjes, eten en snoepjes.
De rest van de middag hebben we lekker samen op de bank gelegen, hij zit graag bij me onder de trui, zo hebben we vanmiddag ook een uurtje geslapen samen.
Dit is mijn nieuwe poes waar niemand dan ook met 1 vinger aan mag komen

Ik heb hem Muis genoemd. Muis is 7 weken oud.
Deze foto's zijn van gisteravond:
Eerste stapjes door de keuken

Hij zat eindelijk even stil

Vieze brokjes

Hij had alleen de keuken nog maar ontdekt en begon al de held uit te hangen

Muis is echt een lief beestje, hij brengt me veel troost al had ik eerder verwacht dat ik me nog rotter om Mimi zou gaan voelen. Hij vult het gaatje toch wel weer op.