Grappig hoe ze dat aanvoelen eigenlijk he...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Grappig hoe ze dat aanvoelen eigenlijk he...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 17:38

mijn ouders staan op het punt om op vakantie te gaan, ik blijf thuis met mn oudere broer, maar vorig jaar ging ik wel mee, ik ben na 4 dagen teruggegaan omdat ik zo'n vreselijke heimwee had naar mn beestjes.

Zöe is mijn ventje, hij slaapt altijd bij me elke nacht weer, nu staan de koffers beneden en hij is doodsbang dat ik meega, hij wijkt geen seconde van me zij, ik lag net grey's te kijken beneden op de bank en hij lag naast me op de leuning, ik was aan het douchen en poes zat op de trap tegenover de deur, en nu zit ik te computeren en heb ik hem al 4x van me bureau afgezet maar hij wilt gewoon niet.

Afbeelding

Afbeelding
inmiddels ligt ie gestrekt over mn bureau voor mn neus, ik zet hem er ook maar niet meer af, arme knuppel :(:) wil hem graag vertellen dat ik echt thuisblijf maar denk niet dat ie het snapt
is dat niet eigenlijk vreselijk grappig dat beesten altijd alles doorhebben :D

Frances

Re: Grappig hoe ze dat aanvoelen eigenlijk he...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:48

Haha dat is bij mijn hond dus hetzelfde :P
Ik ging laatst mijn koffer pakken voor vakantie. En nu wordt ik normaal gesproken al veel nagelopen door mijn hond, maar toen was het ook echt erg := en de hele tijd zo verdietig staartje laag. Ik zou nog haast mijn vakantie anuleren :=

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:55

Jaa ik ken het!
Waren nog nooit op vakantie geweest en toen door 2 vrienden uitgenodigd om mee te gaan naar België, met de honden.
De Lab heeft de hele dag in de tuin gelegen om de drukte te vermijden, terwijl ze andere hond niks anders deed dan janken en mee trap op, trap af en dan weer naar t raam springen als we naar de auto liepen, die snapte er niks van. Zij was gewent om alleen thuis te blijven en vond dat maar niks.
Ze was echt zwaar verbaasd toen ze mee mocht!
De andere 2 hebben de hele rit liggen pitten alsof er niks aan de hand was..
Terug naar huis, precies hetzelfde :+

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 17:59

ja klopt, mn andere poes weet inmiddels hoe het gaat en zit in de tuin te knorren zal ook een hele verrassing zijn als ik er straks nog ben, dan zal ik wel nog 20 x me nek breken vandaag omdat ik dan 2 stalkers heb

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 18:01

Mijn hond had het ook toen ik wegging naar Spanje, ging absoluut niet van mijn zij weg en toen ik terug kwam was ze bang dat ik weer wegging. Nu valt het gelukkig wel mee maar ze moest wel zo'n 2-3 dagen weer wennen.