Nu is ergens rond 28/29 mei de kater van mijn werk doodgereden. Mijn vriend en ik waren erg weg van dat beest. Eergister kwam de buurvrouw vertellen dat haar kan drachtig is van die Kater!!!! Hij was inderdaad ook vaak op pad (dat is ook zijn dood geworden) en ging graag naar de buren.
Ze kwam vragen of iemand misschien interesse had in een kitten straks omdat ze het zo sneu voor ons vond dat de kater dood is. Mijn baas dacht meteen aan mij en kwam vragen of wij er niet een wilde. Natuurlijk willen we dat, en dan het liefst ook een rode

Als ik nu uitga van 9 weken dracht bij de poes kan het poesje niet later geboren worden dan 30 juli. Het poesje zal dan nog minimaal 8 weken bij de moeder blijven.
Waar moet ik straks na aanschaf op gaan letten? Moet de kitten geent worden in de eerste 8 weken van zijn leven. Ik zou graag een kater willen, vanaf welke leeftijd kun je deze castreren?
We wonen in een appartement in een heel rustig dorp op de begane grond. De kat gaat natuurlijk ook lekker buitenspelen. Hoe lang moeten we hem binnenhouden voor hij echt zelf los kan?
Bedankt voor de tips!