Hieronder mijn verhaal over mijn uitermate zielige poes

Pukkie is een 8 jarige poes, ze heeft in haar jonge leven al 2 operaties achter de rug aan haar kruisbandje.
Ze heeft in een half uur tijd op zolder haar kruisbandje gescheurd, we weten niet hoe. Ik liet haar daar achter
om te gaan eten, en toen we boven kwamen was ze een en al hoopje elende met pijn. Dus naar de DA en die
zei dat ze haar kruisbandje gescheurd had. Ze heeft dus een nieuw kruisbandje gekregen en de eis was dat ze
dan 1 maand geen trappen mocht lopen en 3 maanden niet naar buiten. Ze was helaas in de eerste maand
ontsnapt omdat mijn (gehandicapte) broertje expres het raam in mijn kamer had opengezet, waar ze dus dat
halve jaar zat.
Helaas, ongeveer 6 maanden na die operatie was het weer helemaal mis, ze liep weer verkeerd en we merkten
dat er iets niet goed was. En wij naar de DA gaan, en het bleek dat zij de ongelukkige was van de weinige
die haar nep-kruisbandje gebroken had. Het komt namelijk vrijwel nooit voor dat het kunst-kruisbandje breekt!
Nouja, dus weer geopereerd, operatie verliep wel oke, en ze genas ook veel sneller dan de eerste operatie,
want ze kon al een beetje lopen en na een week kon ze weer een beetje springen, maar ze mocht alleen in mijn
kamer blijven. Dus ongeveer na weer 2 a 3 maanden mocht ze naar beneden, niet naar buiten. Ze was nog steeds
niet helemaal hersteld, maar ging wel beter als voorheen.
Helaas ging ze weer raar lopen (achterhand bewoog niet flexibel mee met de rest van het lichaam) en we waren
dus weer naar de DA gegaan. DA d8 meteen aan zenuwbeschadeging in de rug... Helaas, arme puk had er weer
iets bij

Maar nu, sinds een week is het weer s hit. Puk liep al verkeerd, en gister is ze in de sloot gevallen (ze mag sinds
3 weken ofzo weer naar buiten!) en kwam helemaal mank binnen lopen! Hele rare draai deed ze met haar pootje
en het leek wel alsof ze er een beetje mee sleepte... Maar het is niet verlamt, pijnprikkels zijn er nog (knijp in
het teentje, zij trekt, weliswaar zacht, haar pootje terug) en ze kan het nog wel bewegen...
Nou bedankt voor het lezen! Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier ook ervaring mee hebben, of dat ze mischien
tips voor me hebben. Met Puk gaat het dus goed, alleen loopt ze heel moeilijk, ze is dus nog steeds knuffelbaar enzo.
Dit is Puk, geboren op 13-09-01, vrijdag de 13e, zwarte poes, 2 dagen na het world trade centre (als ik dit allemaal goed heb